snute Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 (endret) Vårt barn fyller 10 år om ikke så lenge. Planen har lenge vært å invitere alle av samme kjønn på trinnet til feiring. De er ca. 17 stk. Vi kan låne ett stort lokale. Men pga korona er jeg så usikker på om dette er en god ide… Hva hadde dere gjort? Det er for tiden ingen smittet på trinnet og grønt nivå. I fjor ble det ingen feiring pga korona og barnet har selvsagt gledet seg lenge, men det kan jo ikke være avgjørende for beslutningen. Endret 20. januar 2022 av snute
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Så lenge alle barna er i en kohort (klasse/trinn) så er det ingen problem! De er jo sammen hele dagen på skolen uansett. Om du skal ha med andre som ikke er i kohorten er utebursdag et godt tips. Aking, bål og pølsegrilling er aldri feil😊 Anonymkode: c210d...4c9 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 Vi skal ha barnebursdag med klassen i helga. Ingen som har sagt at de ikke kommer pga smittesituasjonen. Og her vi bor er det mye smitte. Spiller vel ingen rolle om de er sammen i en bursdag et par timer når de uansett er sammen i klasserommet hver dag... Anonymkode: d064e...45c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Skrevet 20. januar 2022 Ja til bursdagsfeiring til tross for smitte. Ta tilbake hverdagen på vegne av barna så godt dere kan. Selv feiret vi bursdag i helgen, 16 gjester fra samarbeidende kohorter på skolen. Stor suksess, ingen som ikke kom pga frykt for smitte, men én smittet som holdt seg hjemme. Ikke hørt noe om smitte i etterkant heller, men det kunne likevel vært fra skolen uansett. Anonymkode: 6837e...5e0 1
snute Skrevet 20. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2022 Takk for svar 🙂 Blir liksom «redd» for å gjøre noe feil, men de som evt ikke syns det er forsvarlig kan jo selvsagt holde seg hjemme.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #6 Skrevet 20. januar 2022 De er jo sammen på skolen nå, så ser ikke problemet. Håper dere får en fin feiring ☺️ Anonymkode: 2b73f...1a0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #7 Skrevet 20. januar 2022 Kjør på, barna trenger normalitet nå. Smitten kommer uansett en gang... Her har vi voldsomt smitteutbrudd med nye smittet hver dag, men det skal være bursdag med 15 stk uansett på fredag. Jeg har vært veldig streng på smittevern og holdt barna mye hjemme, men allikevel sitter jeg her nå med datter som høyst sannsynlig er smittet av korona. Og den smitten er skjedd på skolen. Så det har ikke så mye å si når de allikevel er på skolen sammen hele dagen tenker nå jeg. Anonymkode: 90d2f...135
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #8 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjør på, barna trenger normalitet nå. Smitten kommer uansett en gang... Her har vi voldsomt smitteutbrudd med nye smittet hver dag, men det skal være bursdag med 15 stk uansett på fredag. Jeg har vært veldig streng på smittevern og holdt barna mye hjemme, men allikevel sitter jeg her nå med datter som høyst sannsynlig er smittet av korona. Og den smitten er skjedd på skolen. Så det har ikke så mye å si når de allikevel er på skolen sammen hele dagen tenker nå jeg. Anonymkode: 90d2f...135 Meg som skrev dette. Vil presisere at det ikke er vi som holder bursdagen. Det er i lillesøsteren sin klasse. Mest sannsynlig får jo ikke hun blitt med på denne bursdagen, men var bare for å illustrere poenget mitt. Anonymkode: 90d2f...135
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #9 Skrevet 20. januar 2022 Jeg har også vært streng, men tenker at barna må få feiret dagen sin! Sønnen vår blir 8 i april- hans tredje korona-bursdag! Tenker at han må få feiret dagen sin (6 årsfeiringen ble jo ikke noe av, 7 årsfeiring med klassen ble utsatt til mai). Barna er uansett sammen med klassen sin, og en bursdagsfeiring øker ikke smittefaren vesentlig. Anonymkode: d9988...dab
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #10 Skrevet 20. januar 2022 snute skrev (8 timer siden): Vårt barn fyller 10 år om ikke så lenge. Planen har lenge vært å invitere alle av samme kjønn på trinnet til feiring. De er ca. 17 stk. Vi kan låne ett stort lokale. Men pga korona er jeg så usikker på om dette er en god ide… Hva hadde dere gjort? Det er for tiden ingen smittet på trinnet og grønt nivå. I fjor ble det ingen feiring pga korona og barnet har selvsagt gledet seg lenge, men det kan jo ikke være avgjørende for beslutningen. Ja tenker at man må faktisk begynne og leve vanlig og barn skal det ikke gå utover tenker jeg. min ber kun sin nærmeste da + niesene mine og ei datter av ei vennine Anonymkode: ae536...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå