AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Har lest noen artikler om endring av kontantstøtte, at den skal gjøres om til såkalt ventestøtte for barn som er 12-18 måneder. Det er likevel uklart for meg om man får utbetalt denne støtten KUN dersom man ikke har fått barnehageplass, eller om alle som ønsker kan få denne støtten frem til barnet er 18 måneder? Barnet mitt blir født i starten av september, og selvsagt ikke mulig å vite 100% hvordan denne støtten er høsten 2023, kan jo bli endringen på neste statsbudsjett, men ifølge denne artikkelen får jeg inntrykk av at det foreløpig er slik at man får kontantstøtte selv om barnet har fått barnehageplass? Eller er det jeg som ikke forstår artikkelen? https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/qW341L/ikke-engang-sv-prioriterte-aa-fjerne-kontantstoetten Noen som er oppdatert og kan forklare nøyaktig hva som gjelder i forhold til dette nå? Anonymkode: edfee...79f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Reglene er ikke endret og det står godt forklart på NAV sine hjemmesider hvordan reglene er. Anonymkode: bf85b...fca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå