Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. oktober 2005 #21 Skrevet 30. oktober 2005 Fælt så mye alle vet om denne partneren.... Men det er jo godt at dere har så god kjennskap til ham, dere som kommer med helt konkrete anbefalinger om at hun må bryte med ham, og komme seg bort fra ham. Hva bygger dere det hele på, og hvor har hun sagt noe som helst om sovetabletter? ← At han oppfører seg som han gjør vitner om at han ikke respekterer kjæresten sin. Da er det ingen vits i å bruke mer tid og krefter på han. Det fins heldigvis bedre menn der ute
Gjest Coolaid Skrevet 30. oktober 2005 #22 Skrevet 30. oktober 2005 Høres ut som om kjæreste din ikke akkurat er kjæresten din om du forstår..... Han er ikke særlig snill med deg, og det har ingeting med at han ikke slikker deg. Menn har jo lov å si nei også . Men ha såpass respekt for deg selv at du ikke finner deg i slik behandling. Ha såpass respekt for deg selv at du ikke er utro. Må bare spørre deg (kanskje jeg misforstod innlegget ditt) Du har en elsker men har ikke vært utro???? Tror du trenger en MANN, som vet å behandle deg slik du fortjener. Håper det ordner seg.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #23 Skrevet 30. oktober 2005 Hvis dere ikke er gift og ikke har barn og dette er noe han har gjort flere ganger så synes jeg absolutt du bør avslutte forholdet. Dette vil ødelegge deg psykisk og det vil være bedre for deg å være alene enn å være sammen med han. Og høyst sannsynlig vil du kunne finne en som respekterer deg. Det er vanlig at forhold og lyst kjølner noe over tid men ikke at man når der du er nå etter bare 6 måneder. Jeg har hatt samme kjæreste i over 15 år og vi har ennå ikke kommet dit dere er. Mann 30+
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #24 Skrevet 15. mai 2006 Dump ham og gjør ham og alle kvinner han senere vil møte en tjeneste og fortell ham hvor dårlig han er i senga
Gjest Piper Skrevet 15. mai 2006 #25 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Fælt så mye alle vet om denne partneren.... Men det er jo godt at dere har så god kjennskap til ham, dere som kommer med helt konkrete anbefalinger om at hun må bryte med ham, og komme seg bort fra ham. Hva bygger dere det hele på, og hvor har hun sagt noe som helst om sovetabletter? ← Kanskje du bør lese flere innlegg, før du buser ut med noe. Har prøvd å ta det opp med han, men han blir bare sint og hisser seg opp og går ut, han vil ikke snakke om det. Så lenge han har det bra, er det liksom ingenting å diskutere. Jeg liker spontan sex, og har fortalt han det, at jeg hadde likt hvis han en dag f eks kom til meg når jeg står på kjøkkenet og begynner å kysse meg osv... Men han gjør det ikke. Ofte liker han å starte mens jeg sover så jeg våkner av at han fomler med den osv - ikke alltid helt bra da jeg bruker sovepiller og har ofte hatt sex uten å vite det etterpå... Nei, kanskje det blir hotellrom med elskeren i helgen, savner å bli behandlet bra... ← Endret 15. mai 2006 av Piper
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #26 Skrevet 15. mai 2006 Fælt så mye alle vet om denne partneren.... Men det er jo godt at dere har så god kjennskap til ham, dere som kommer med helt konkrete anbefalinger om at hun må bryte med ham, og komme seg bort fra ham. Hva bygger dere det hele på, og hvor har hun sagt noe som helst om sovetabletter? ← Les hele tråden du allvitende TIIT.
Daiquiry Skrevet 15. mai 2006 #27 Skrevet 15. mai 2006 Han mangler jo totalt respekt for deg!!! Og det går ikke ann i en forhold. Du kan ende opp med at han knuser selvtilliten din, og du blir da sittende med han fordi du ikke har tro nok på deg selv til å forlate ham. K Kom deg unna han så fort som mulig...Det er mitt råd!! Lykke til!!!!
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2006 #28 Skrevet 16. mai 2006 Jeg hadde ikke vært glad i min samboer lenger om han sa sånn. Æsj
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå