Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #1 Skrevet 19. oktober 2005 Samboeren min vil alltid at jeg skal suge han før samleie, og klager hvis jeg ikke er klar raskt nok for han, han tar knapt på meg under "forspillet", og han slikker meg aldri - noe som er det beste jeg vet... Jeg brukte å bli tent veldig lett, men lysten er der ikke lengre, og jeg føler ikke at han har lyst på meg lengre heller. Han har sagt at han har sex med meg for at jeg ikke skal bli sur. Han er aldri spontan, og får plutselig lyst på meg - neida, det er alltid om natta når jeg er utslitt! Han har sagt at rumpa mi ikke er noe særlig, og at jeg må stramme opp og legge på meg. (Han har etter det sagt unnskyld og at han liker rumpa mi osv, men det hjelper ikke, jeg vil bare ha sex i mørket etter dette) Når han er tent, gjør jeg det han ber meg om, også for å glede han. Men hvis jeg ber han om det samme, så gir han bare blaffen og slenger kommentarer som "be hunden din gjøre det"... (han sier det på tull, men jeg føler meg dårlig pga måten han er mot meg på, og at han ikke bryr seg om å tilfredsstille meg) Jeg vurderer å gå til elskeren min (har aldri vært utro gjennom dette 6 mnd lange forholdet, og vet at om jeg gjør dette, må jeg bare gå fra han) Er det flere som har det slik - som bare gir og gir og får ingenting tilbake? Hva gjør dere for å få tilbake det som var bra?
Gjest Ananas Skrevet 19. oktober 2005 #2 Skrevet 19. oktober 2005 Har du lagt dette fram til han på en ordentlig måte og snakka med han om det?
tobo Skrevet 19. oktober 2005 #3 Skrevet 19. oktober 2005 Møkkamann. Sånn må du ikke finne deg i. Heia elskeren. Tilby kjæresten å se på, så kanskje han plukker opp et par tips.
Gjest Hel Skrevet 19. oktober 2005 #4 Skrevet 19. oktober 2005 Hvorfor er du fortsatt sammen med en som snakker sånn til deg?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #5 Skrevet 19. oktober 2005 Har du lagt dette fram til han på en ordentlig måte og snakka med han om det? ← Har prøvd å ta det opp med han, men han blir bare sint og hisser seg opp og går ut, han vil ikke snakke om det. Så lenge han har det bra, er det liksom ingenting å diskutere. Jeg liker spontan sex, og har fortalt han det, at jeg hadde likt hvis han en dag f eks kom til meg når jeg står på kjøkkenet og begynner å kysse meg osv... Men han gjør det ikke. Ofte liker han å starte mens jeg sover så jeg våkner av at han fomler med den osv - ikke alltid helt bra da jeg bruker sovepiller og har ofte hatt sex uten å vite det etterpå... Nei, kanskje det blir hotellrom med elskeren i helgen, savner å bli behandlet bra...
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. oktober 2005 #6 Skrevet 19. oktober 2005 Hvorfor er du fortsatt sammen med en som snakker sånn til deg? ← Det er akkurat det jeg begynner å vurdere - om jeg vil ha det slik resten av livet...
Gjest Hel Skrevet 19. oktober 2005 #7 Skrevet 19. oktober 2005 Det er akkurat det jeg begynner å vurdere - om jeg vil ha det slik resten av livet... ← Finn deg noen som setter pris på deg du.
Gjest Piper Skrevet 19. oktober 2005 #8 Skrevet 19. oktober 2005 Om du savner å bli behandlet bra, forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare avslutter forholdet. Å skaffe seg en elsker løser ingen problemer. Du bør først avslutte det du er i, før du starter noe annet. Dere har tross alt bare vært sammen i 6 måneder, og det kan ikke være så vanskelig å avslutte et dårlig forhold etter så kort tid.
Gjest Milah Skrevet 22. oktober 2005 #10 Skrevet 22. oktober 2005 Om du savner å bli behandlet bra, forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare avslutter forholdet. Å skaffe seg en elsker løser ingen problemer. Du bør først avslutte det du er i, før du starter noe annet. Dere har tross alt bare vært sammen i 6 måneder, og det kan ikke være så vanskelig å avslutte et dårlig forhold etter så kort tid. ← Helt enig! Ikke finn deg i slik behandling, vis han hvor døra er en gang for alle! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #11 Skrevet 22. oktober 2005 Å herregud bli kvitt fyren æsj og trippelæsj
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #12 Skrevet 24. oktober 2005 Bare jeg som reagerer på at hun sier hun har hatt sex uten å vite om det sidn hun tar sovetabletter?
Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 24. oktober 2005 #13 Skrevet 24. oktober 2005 dette er et forhold du er nødt til å komme deg bort fra. du er nødt til å bryte ut og slutte å se ham. dette er et forhold som er ødeleggende for deg mentalt og hvem vet, fysisk? (jeg tenker på hva han kan finne på å gjøre med deg om natten) dette er en mann som tydeligvis ikke har de rette følelsene for deg. faktisk så virker han som en uhyre usympatisk og uredelig fyr. hold deg langt unna!
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #14 Skrevet 24. oktober 2005 Når du møter en god elsker så kommer du til å lure fælt på hva du gjorde med denne dotten. Det er jo helt eksepsjonelt at du har klart å bevare noen form for sexlyst under slike forhold, men du kan faktisk risikere å miste både lyst og tenning hvis dette skal vedvare. Gjør ham oppmerksom på at det er over før du går videre. Akkurat det er han forhåpentligvis i stand til å oppfatte?
Gjest Very Victoria Skrevet 24. oktober 2005 #15 Skrevet 24. oktober 2005 Hvorfor er du fortsatt sammen med en som snakker sånn til deg? ← Jeg spør deg om det samme?
Dødspingvinen Skrevet 24. oktober 2005 #16 Skrevet 24. oktober 2005 Høres ut som eksen min... Og det er en grunn til at det er eksen min. Det er faktisk ikke så vanskelig å finne en som behandler deg bedre enn dette. Ingen vits i være sammen med en som dette, for han kommer aldri til å forandre seg.
Gjest Hel Skrevet 24. oktober 2005 #17 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg spør deg om det samme? ← Spør meg om det samme? :klø:
Siri Skrevet 29. oktober 2005 #19 Skrevet 29. oktober 2005 Dette handler ikke om sex, men om en mann uten repsekt for kjæresten sin. Tipper det ikke bare er i senga han er forlangende og blir sur hvis han ikke får det som han vil. "Be bikkja di gjøre det" nei, du jenta mi, han fortjener deg ikke. Men kvitt deg med han først og ikke synk ned på hans nivå ved å være utro (ikke respekt). Og han har sex med deg mens du er dopet ned av sovemedisin? Du, vi har lover mot sånt i dette landet. Heldigvis!
Tiit Skrevet 29. oktober 2005 #20 Skrevet 29. oktober 2005 Fælt så mye alle vet om denne partneren.... Men det er jo godt at dere har så god kjennskap til ham, dere som kommer med helt konkrete anbefalinger om at hun må bryte med ham, og komme seg bort fra ham. Hva bygger dere det hele på, og hvor har hun sagt noe som helst om sovetabletter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå