Gå til innhold

Blir du mer tiltrukket av mannen, om han klarer å gi deg orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si du har sex med en fyr, og han får deg til å komme som bare faen. Går ned på deg, flink å bruke fingrene, og du kommer skikkelig (kanskje mange ganger). Føler du deg mer tiltrukket av fyren etterpå? 

Anonymkode: 07dfd...7da

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en bonus men jeg vet jeg er vanskelig på det feltet. Samboer klarer det men det krever mye og det at han er villig æ, har tålmodighet nok og at han syns det er deilig, er nok det som er mest tiltrekkende for meg og ikke nødvendigvis orgasmen i seg selv. Selvfølgelig er orgasmen nydelig men jeg liker oppbyggingen eller teasing minst like mye 😅

Anonymkode: 5daec...3e6

• Liker 1
Skrevet

Absolutt.  At sex med ham er deilig er utrolig viktig. 

Han bør helst bruke tunge også. 

Anonymkode: 243fc...383

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig. 

Anonymkode: 5741c...70d

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig! Blir ikke videre gira når jeg bare føler meg som en knulledukke, med jukk-jukk-komme-rulle-snorke. 

Anonymkode: c74a5...dad

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke sex med noen jeg ikke er veldig tiltrukket av, så det er vanskelig å vite.

• Liker 2
Skrevet

Helt klart, jeg flyttet straks sammen med den første som klarte det og vi ble senere gift:strix:

Anonymkode: 75871...e82

• Liker 2
Skrevet

Orgasme er absolutt et pluss, men minst like viktig at han viser at han digger å knulle med meg. Ikke sånn teknisk som følger en oppskrift, med andre ord.

Anonymkode: 5c29e...b32

• Liker 2
Skrevet

Huff skal aldri ha tungpult dame 😅

Anonymkode: dc8c2...a96

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg kommer lett og har egentlig lite med hva han gjør. 

Anonymkode: add6b...07e

• Liker 1
Skrevet

Alle menn jeg har vært med har gitt meg orgasme. Det er det sex er. Skjønner ikke hvorfor det skal være så speilet ?

Anonymkode: c5717...59d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle menn jeg har vært med har gitt meg orgasme. Det er det sex er. Skjønner ikke hvorfor det skal være så speilet ?

Spesielt*

Skrevet

Vel. Jeg har i utgangspunktet aldri hatt sex med noen jeg ikke har følt meg tiltrukket av. Tiltrekningen har vært der _før_ jeg har visst noe om hva han har hatt å tilby i senga. Men, det er klart – om det er noen man vurderer å ha et forhold til, så er seksuell match en stor fordel. Når det er sagt, så tror jeg ikke at jeg har kommet med noen gang 1, 2 eller 3. (vel, kanskje 3. 😅). Det tar litt tid å bli kjent seksuelt og. Jeg har aldri vært i et forhold hvor han ikke har fått meg til å komme – men jeg har heller aldri droppet en fyr pga det motsatte. Kjæresten påstår at jeg er veldig lett-tent og mottagelig, men for meg sitter det faktisk mest i hodet. Jeg må like fyren på langt flere plan før orgasmen kommer – så på den måten kan han nok se på det som et stort kompliment. Så svaret er egentlig nei – det må være nok bra med fyren i seg selv før jeg får orgasme, så den  endrer egentlig ingen ting.

Skrevet

Ja. Han kan hvert fall ikke være ego i senga. 

Anonymkode: 03d7e...17c

Skrevet

Nei, det er ikke det som gjør meg tiltrukket. Om jeg får orgasme eller ei har for øvrig nokså lite med hans innsats å gjøre, så jeg har aldri sett det sånn at det er noe han gir meg.

Anonymkode: 7db1e...dab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...