AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 Har mistet kortet mitt og må kjøpe mat, hvilke andre alternativer har jeg for å kjøpe mat (foruten kort)?:) Tenker typ apple pay, butikker der man kan betale med mobilen osv. Og unntatt å få noen andre til å legge ut og så vippse dem. Anonymkode: ef8d4...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 Rema tar vel vipps? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Del Skrevet 20. januar 2022 Med kontanter Anonymkode: e3eb0...acc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Del Skrevet 20. januar 2022 Coop pay, men det må du vell kanskje ha kortet til, så da er du like lagt. Som over er det nok noen butikker som tar Vipps og flere plasser du kan for eksempel ta ut penger via vipps noen plasser også. Anonymkode: 9cdce...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 20. januar 2022 #5 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har mistet kortet mitt og må kjøpe mat, hvilke andre alternativer har jeg for å kjøpe mat (foruten kort)?:) Tenker typ apple pay, butikker der man kan betale med mobilen osv. Og unntatt å få noen andre til å legge ut og så vippse dem. Anonymkode: ef8d4...ef7 Foodora 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #6 Del Skrevet 20. januar 2022 Alle butikker med vanlig bankaxept terminal tar mobilbetaling. Rema tar vipps. Anonymkode: 7af2d...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 20. januar 2022 #7 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Coop pay, men det må du vell kanskje ha kortet til, så da er du like lagt. Som over er det nok noen butikker som tar Vipps og flere plasser du kan for eksempel ta ut penger via vipps noen plasser også. Anonymkode: 9cdce...c04 Trenger ikke annet enn mobilen til det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #8 Del Skrevet 20. januar 2022 Du kan bruke Coopay i deres butikker hvis du har den appen. Men jeg tror også de fleste butikker aksepterer mobilbetaling Anonymkode: a5af2...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #9 Del Skrevet 20. januar 2022 Gå i banken, ta ut kontanter. Anonymkode: 434de...84c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #10 Del Skrevet 20. januar 2022 REMA tar vipps. Hør med den som sitter i kassa om du kan vippse til den personen så kort kan brukes. Spør før du handler. Ta ut penger i banken hvis du har pass. Anonymkode: 8b2b4...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 20. januar 2022 #11 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har mistet kortet mitt og må kjøpe mat, hvilke andre alternativer har jeg for å kjøpe mat (foruten kort)?:) Tenker typ apple pay, butikker der man kan betale med mobilen osv. Og unntatt å få noen andre til å legge ut og så vippse dem. Anonymkode: ef8d4...ef7 Titania skrev (59 minutter siden): Rema tar vel vipps? AnonymBruker skrev (54 minutter siden): ............. Vipps og flere plasser du kan for eksempel ta ut penger via vipps noen plasser også. Anonymkode: 9cdce...c04 Hvis man s[ melder dette kortet savnet og vil betale med Vipps som går via dette kortet er man jo like kort. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 20. januar 2022 #12 Del Skrevet 20. januar 2022 Oda og tilsvarende hjemleveringstjenester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #13 Del Skrevet 20. januar 2022 Meny.no leverer hjem. Ellers hadde jeg spurt pent om noen kunne handlet for meg og vippset dem. Anonymkode: b4071...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellokitty Skrevet 20. januar 2022 #14 Del Skrevet 20. januar 2022 Men om du har mistet kortet må du vel sperre det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #15 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Gå i banken, ta ut kontanter. Anonymkode: 434de...84c Du tror banken har kontanter? hah. Kontanter må du ta ut med kort fra en av de få minibankene som er igjen, eller fra bank i butikk. Jeg oppfordrer alle til og ha litt kontanter liggende i tilfellet noe skjer. eks hva som har skjedd med TS Anonymkode: cbb49...b99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #16 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg jobber i butikk og (vet ikke hvordan andre gjør det) vi er veldig behjelpelige med å betale om kunden vippser oss ja😊 Anonymkode: 0a7f1...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ost Skrevet 20. januar 2022 #17 Del Skrevet 20. januar 2022 Går vel an å ta ut penger i post i butikk og slikt om man har kontonummer og viser f.eks førerkort? Var sånn før. Eventuelt om du husker kortnummer og slikt så kan du legge kortet inn i coop appen. Rema sin Æ app går på kontonummer tror jeg, ikke kort, så du kan registrere deg der og legge inn kontonummer (via Vipps). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #18 Del Skrevet 20. januar 2022 Ost skrev (2 minutter siden): Går vel an å ta ut penger i post i butikk og slikt om man har kontonummer og viser f.eks førerkort? Var sånn før. Eventuelt om du husker kortnummer og slikt så kan du legge kortet inn i coop appen. Rema sin Æ app går på kontonummer tror jeg, ikke kort, så du kan registrere deg der og legge inn kontonummer (via Vipps). det er ikke postbank lenger. kun bank i butikk og der må du ha bankkort Anonymkode: cbb49...b99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ost Skrevet 20. januar 2022 #19 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): det er ikke postbank lenger. kun bank i butikk og der må du ha bankkort Anonymkode: cbb49...b99 Jøss, må prøve å finne denne steinen jeg har levd under 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #20 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du tror banken har kontanter? hah. Kontanter må du ta ut med kort fra en av de få minibankene som er igjen, eller fra bank i butikk. Jeg oppfordrer alle til og ha litt kontanter liggende i tilfellet noe skjer. eks hva som har skjedd med TS Anonymkode: cbb49...b99 Eller ha et kredittkort i bakhånd, jeg har alltid ett liggende hjemme (i tilfelle jeg mister hele lommeboka) og ett i lommeboka. Anonymkode: ce73f...a14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå