AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 I forrige uke opplevde jeg mer utflod enn vanlig - utflod som la seg oppå papiret, var slimete og glatt. Jeg kunne ikke strekke det i lange tråder, men i korte tråder. Opplever at denne utfloden nå er over. Har ikke klart å få positiv eggløsningstest denne måneden, men kan jeg anta at eggløsning skjedde i forbindelse med utfloden som beskrevet ovenfor? Anonymkode: 7b0c2...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 Nei, eggehvite-utflod i seg selv er ikke nok til å bekrefte eggløsning dessverre.. Det kan hende kroppen din har forsøkt å slippe egg uten å klare det. Hvis du temper så kan du fastslå eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Py Skrevet 20. januar 2022 #3 Del Skrevet 20. januar 2022 Etter hva jeg har forstått kan man helt fint ha eggløsning uten å få positiv EL-test. Det kan være man tester på feil tidspunkt, at urinen er for lite konsentrert osv. Jeg har derfor inntrykk av at det er bedre å ta utgangspunkt i kroppslige symptomer, og vil si at det hvertfall er stor sannsynlighet for at du har hatt eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg har også lest noe av det du skriver, LilelPy... Håper det stemmer. Anonymkode: 7b0c2...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 21. januar 2022 #5 Del Skrevet 21. januar 2022 Umulig å vite dessverre, man må nesten el teste og gjerne også tempe for å vite det. Hvis du har pulsklokke på om natten (og dag) kan du kanskje se at el har vært på pulsen, det ser iallefall jeg hver måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå