Gå til innhold

Nytt syn på eks - jeg fatter ikke hva jeg så i han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så. En fyr jeg tidligere har elsket og sett opp til har falt fullstendig i kaninhullet. Jeg kjenner jeg blir veldig flau og har ikke engang lyst til å se han noen gang igjen. Dette har skjedd ganske raskt og han har forandret seg veldig. Er det andre her som er flau over ekser? 

Det er ganske utrolig!!

Anonymkode: 5cac3...32d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det er vanlig... Med tiden så går det over. Du er vel egentlig mest flau og skamfull over at du selv ble sammen med en slik fyr. 

Du vil etterhvert tilgi deg selv. Vi gjør alle tabber 

Anonymkode: 3cf3d...71f

• Liker 2
Skrevet

Ja . Den ene eksen min var/er så rar og merkelig at jeg ikke fatter hva jeg så i han. «Forelskelse gjør blind» - ligger virkelig noe i det altså.

Anonymkode: f1db1...299

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Så. En fyr jeg tidligere har elsket og sett opp til har falt fullstendig i kaninhullet. Jeg kjenner jeg blir veldig flau og har ikke engang lyst til å se han noen gang igjen. Dette har skjedd ganske raskt og han har forandret seg veldig. Er det andre her som er flau over ekser? 

Det er ganske utrolig!!

Har du tenkt at han kanskje tenker det samme om deg? ;)

Anonymkode: 976dc...7d9

• Liker 2
Skrevet

Det viktigste er at han er en eks og ikke en du fremdeles har i hus og har fått flere barn med slik vi ofte leser om her. Du har trådt feil, men tatt deg inn igjen og det står det respekt av, ikke tenk mer på det, men klapp deg selv på skuldra.

Anonymkode: 82d9c...fa7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det er ganske utrolig!!

Ja, har barn med en slik fyr. Skjønner ikke at jeg gadd eller hvorfor jeg ga sjanser til han. Nylig jeg har endret smak helt siden han også, for jeg forstår ikke hva som er tiltrekkende med han. 

Anonymkode: fea0c...b4d

Skrevet

Haha ja, det skjer hver gang. Tenk at det er mye bedre å gå den veien, enn å idolisere eksen så mye at man ikke finner en ny som kan måle seg. Jeg leser jo her inne om folk som har kjærlighetssorg i 5+ år fordi eksen tydeligvis var så fantastisk. Det er ikke å foretrekke. 

Anonymkode: ec117...555

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jada, det er vanlig... Med tiden så går det over. Du er vel egentlig mest flau og skamfull over at du selv ble sammen med en slik fyr. 

Du vil etterhvert tilgi deg selv. Vi gjør alle tabber 

Anonymkode: 3cf3d...71f

Gjett om jeg er. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har du tenkt at han kanskje tenker det samme om deg? ;)

Anonymkode: 976dc...7d9

Det driter jeg fullstendig i, for å være ærlig. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja . Den ene eksen min var/er så rar og merkelig at jeg ikke fatter hva jeg så i han. «Forelskelse gjør blind» - ligger virkelig noe i det altså.

Anonymkode: f1db1...299

Dette var mye mer enn en forelskelse, det har vært dødt lenge, men jeg blir puteflau. Jeg har begynt å date en ny mann, håper aldri han ber meg fortelle om tidligere flammer. Finnes ingen likheter! 

Skrevet

Tja har en eksmann som er en flott mann, men  i fikk det ikke til. Jeg har egentlig bare fine ord å si om mine ekser, men han ene som jeg kun var sammen med i 9 mnd vil jeg ikke nevne en gang....

Anonymkode: c8bfb...67b

• Liker 1
Skrevet

Jeg er flau over at jeg fortsatte å være sammen med eksen selv om jeg SÅ de røde flaggene!! I flere år!! Trodde jeg at han magisk skulle få en åpenbaring og innse at han hadde et problem med sinne? Neida, det var mitt problem som ikke godtok sinnet hans 🙄🙄🙄 Håper elskerinnen (nå samboer) hans liker humøret hans da.... JEG er ihvertfall flau over at JEG ikke dumpet han! At jeg godtok sånt dritt i livet mitt. Det er tross alt mitt ansvar å ha et bra liv!

Anonymkode: 4734b...5b7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Haha ja, det skjer hver gang. Tenk at det er mye bedre å gå den veien, enn å idolisere eksen så mye at man ikke finner en ny som kan måle seg. Jeg leser jo her inne om folk som har kjærlighetssorg i 5+ år fordi eksen tydeligvis var så fantastisk. Det er ikke å foretrekke. 

Anonymkode: ec117...555

Godt poeng

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...