Gå til innhold

Store baller = mye sperm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fin fyr i det siste, og vi har mye deilig sex. Det er ingen tvil om at han har det superdigg når han kommer, han stønner og rister voldsomt, noe jeg ikke har opplevd med andre partnere som bare ligger der. Men når han kommer spruter han noe enormt, langt og mye. Sikkert en 8 - 9 lange kraftige sprut. Han spruter lang opp på veggen når jeg runker ham i sengen. Han mener det er fordi han har store baller. Penisen hans er helt vanlig, men ballene hans er store. Synes kanskje det høres litt rart ut. Det må da vel være flere menn her inne som har det sånn? Vi har i hvert fall veldig deilig sex😊

Anonymkode: b3b09...f98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår litt undervisning i anatomi, og hvor sædvæsken egentlig kommer fra.

Anonymkode: c9849...ff5

• Liker 3
Skrevet

Søk opp "menn + sædmengde" så vil du oppdage nøkterne fakta.

Skrevet

Skjerp dere, ikke mye for TS å runke til av disse svarene

Anonymkode: c990c...d83

Skrevet

Så ekkelt med griseri på veggen da. HAdde det vært opp til meg, skulle jeg ønske menn kom uten dette griseriet. Bortsett fra da det var snakk om formering. klissete seige greier som sitter fast i alt mulig.

Anonymkode: 583b8...9e2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har datet en fin fyr i det siste, og vi har mye deilig sex. Det er ingen tvil om at han har det superdigg når han kommer, han stønner og rister voldsomt, noe jeg ikke har opplevd med andre partnere som bare ligger der. Men når han kommer spruter han noe enormt, langt og mye. Sikkert en 8 - 9 lange kraftige sprut. Han spruter lang opp på veggen når jeg runker ham i sengen. Han mener det er fordi han har store baller. Penisen hans er helt vanlig, men ballene hans er store. Synes kanskje det høres litt rart ut. Det må da vel være flere menn her inne som har det sånn? Vi har i hvert fall veldig deilig sex😊

Jeg har det jeg definerer som små baller, men spruter ihvertfall like mye som han der om ikke mere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så ekkelt med griseri på veggen da. HAdde det vært opp til meg, skulle jeg ønske menn kom uten dette griseriet. Bortsett fra da det var snakk om formering. klissete seige greier som sitter fast i alt mulig.

Anonymkode: 583b8...9e2

Nå liker jeg det da...

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Jeg har det jeg definerer som små baller, men spruter ihvertfall like mye som han der om ikke mere. 

Ok, så kult, da er det i hvert fall avkreftet😊 

Skrevet

Næhh… tror ikke det er noen sammenheng der. Jeg har vært med menn med store baller som såvidt spruter litt, og motsatt. Er nok ikke der det ligger. 😊

Skrevet

Mannen min har stor penis og store baller, og spruter desidert mest av de jeg har hatt et forhold til. Veldig sexy. 

Anonymkode: e0b92...b49

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mannen min har stor penis og store baller, og spruter desidert mest av de jeg har hatt et forhold til. Veldig sexy. 

Anonymkode: e0b92...b49

Synes også det er sexy med lang sprut og mye sæd😊💦

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...