Gå til innhold

Forvirret etter å ha møtt en klassevenninne igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og har hatt type i 2 år som jeg ikke under noen omstendigheter kunne tenke meg å forlate. Jeg ser meg selv som 100% heterofil, men i helga så fikk jeg en rar opplevelse som gjorde til at jeg ble litt satt ut.

Jeg var i bassenget, da jeg hadde ei økt med svømmetrening. Da jeg var ferdig og gikk til dusjen, så møtte jeg på en klassevenninne som jeg hadde ikke sett noe til på noen år, og jeg ble både overrasket og glad da jeg møtte henne.

Det som var litt ubehagelig var settingen, da hun var naken, mens jeg hadde på meg badedrakt da jeg nettopp hadde kommet inn i dusjområdet. Etter å ha vekslet noen ord, så ble jeg faktisk satt ut over at hun var så veltrent og fin. Det var så rart, for jeg kjente plutselig at pulsen økte, og jeg måtte for all del ikke stresse meg opp, da dette kunne bli tolket feil. Hun merket ikke noe, håper jeg da, men så flyttet hun fokus over på badedrakta min, kommenterte at jeg kledde den så godt, spurte om hvor jeg hadde kjøpt den og slikt, og så tar hun sikkert på ren refleks å kjenner på kanten over det ene låret og på strøk på høyresiden på magen. Det kriblet så voldsomt i kroppen fra maven og ned, og hjertet hoppet til. Jeg vet ikke hvorfor, men plutselig så kjentes det ut som jeg var skikkelig opphisset, så jeg bare unnskyldte meg med at jeg måtte på do. Da jeg kom ut fra do igjen, så ble jeg med henne inn i badstua for å prate videre, og jeg hadde håndkleet godt irundt meg for å si det sånn, selv om jeg nå klarte å slappe av litt mer.

Jeg har tenkt mye på dette de siste dagene. Jeg er jo ikke forelsket i henne, men hun hadde en skikkelig vakker figur, og jeg er forvirret over kriblinga både her og der i kroppen. Betyr det at jeg er litt lesbisk eller bifil, eller er det ikke sikkert at det betyr noe mer enn at jeg ble så glad og overrasket over å se henne igjen?...

Anonymkode: 326be...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det er fult mulig å få tenning av andre og annet enn kjæresten. Ikke dermed sagt at du er lesbisk eller utro. 
Ta det som en morsom opplevelse. 

Anonymkode: 40804...aa1

• Liker 9
Skrevet

Kanskje du er lesbisk, kanskje bifil - hvem vet?

Men selve settingen, det å stå overfor noen nesten naken, og den andre er naken, er jo veldig utleverende og noe som skaper følelser hos de fleste i en eller annen form.

Du er ung, sikkert bevisst egen kropp. Så møter du noen som virkelig har en flott kropp. Kanskje en slik kropp du kunne tenke deg å ha? Det reagerer du på. Det er bevisstheten din om eget ønske om fin kropp som rører ved deg tror jeg.

Men hva så om du skulle være tiltrukket av henne som kvinne? Det er ingen skam i det. 

Men som sagt, jeg tror det er mer din bevissthet om egen kropp, og din hjernes sammenligning av kropper (kanskje uten at du selv forsto det) som rørte ved deg. 

Anonymkode: 70355...846

• Liker 3
Skrevet

Altså, man kan tenne på samme kjønn selvom man er hetero. Jeg er heterofil, men har kysset jenter, men er ikke bifil, for blir ikke forelsket eller tiltrukket helt på samme måte som jeg blir mot menn. Er mer en annen type spenning og interesse jeg får, men kunne aldri tenkt meg å bli kjæreste med ei jente for føler ikke samme greie som jeg føler for menn. Vanskelig å forklare. 

Anonymkode: b9480...bf2

• Liker 3
Skrevet

Jeg føler vel egentlig ikke at jeg kunne tenkt meg å være sammen med henne egentlig nei, men jeg ble både rar og svimmel plutselig. Visste ikke om jeg holdt på å komme eller om jeg holdt på å tisse på meg nåt hun berørte meg. Men jeg fikk også lyst til å rive av meg badedrakta og kline skikkelig med henne der og da for å si det slik. Heldigvis så roet følelsene seg ned etter hvert, ellers så tror jeg det hadde blitt en virkelig klein situasjon for oss begge. Og ja, hun hadde jo en så fin kroppsfasong som jeg selv kunne tenkt meg å hatt... Kan jo være noe i det da at hun så ut som jeg gjør selv i noen av mine fantasier. Men alt i alt så var det jo en artig episode, litt krydder kan man kanskje si.... Er jo like glad i og forelsket i typen min etter dette, kanskje faktisk litt mer også 😋

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og har hatt type i 2 år som jeg ikke under noen omstendigheter kunne tenke meg å forlate. Jeg ser meg selv som 100% heterofil, men i helga så fikk jeg en rar opplevelse som gjorde til at jeg ble litt satt ut.

Jeg var i bassenget, da jeg hadde ei økt med svømmetrening. Da jeg var ferdig og gikk til dusjen, så møtte jeg på en klassevenninne som jeg hadde ikke sett noe til på noen år, og jeg ble både overrasket og glad da jeg møtte henne.

Det som var litt ubehagelig var settingen, da hun var naken, mens jeg hadde på meg badedrakt da jeg nettopp hadde kommet inn i dusjområdet. Etter å ha vekslet noen ord, så ble jeg faktisk satt ut over at hun var så veltrent og fin. Det var så rart, for jeg kjente plutselig at pulsen økte, og jeg måtte for all del ikke stresse meg opp, da dette kunne bli tolket feil. Hun merket ikke noe, håper jeg da, men så flyttet hun fokus over på badedrakta min, kommenterte at jeg kledde den så godt, spurte om hvor jeg hadde kjøpt den og slikt, og så tar hun sikkert på ren refleks å kjenner på kanten over det ene låret og på strøk på høyresiden på magen. Det kriblet så voldsomt i kroppen fra maven og ned, og hjertet hoppet til. Jeg vet ikke hvorfor, men plutselig så kjentes det ut som jeg var skikkelig opphisset, så jeg bare unnskyldte meg med at jeg måtte på do. Da jeg kom ut fra do igjen, så ble jeg med henne inn i badstua for å prate videre, og jeg hadde håndkleet godt irundt meg for å si det sånn, selv om jeg nå klarte å slappe av litt mer.

Jeg har tenkt mye på dette de siste dagene. Jeg er jo ikke forelsket i henne, men hun hadde en skikkelig vakker figur, og jeg er forvirret over kriblinga både her og der i kroppen. Betyr det at jeg er litt lesbisk eller bifil, eller er det ikke sikkert at det betyr noe mer enn at jeg ble så glad og overrasket over å se henne igjen?...

Sånn som dette føltes ei venninne av meg da hu blei bifil. Ei venninne av henne sa at de prøver å få deg over til å bli lesbisk. Hvis den andre syns at du er fin osv. På meg så virker det som om hun her syns at du er fin og prøver å få deg til å bli lesbisk. 

Nå er min venninne lesbisk/bifil. 

Anonymkode: c4395...192

• Liker 2
Skrevet

Kvinnekroppen er jo vakker da, og noen tenner man kanskje litt ekstra på, ikke bare kroppen, men hele personen. Det der er jo en grei beskrivelse på hvordan veldig mange menn kan reagere. Han er jo selvfølgelig en creepy gris og en pervo hvis han reagerer noe i nærheten av det du beskriver, men det får bare være. En mann kan tenke at en kvinne er vakker uten å tenke at han skal knulle henne samtidig, tro det eller ei.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 6.34):

Slik er det noen ganger, lysten er plutselig der uten at man har gjort noe for det. Og ditt tilfelle, var det kanskje at du traff ei du kjente fra før, bare lenge siden, at hun var veltrent, et fint syn for øyet med andre ord. Det betyr ikke at du er lesbisk, men at du mulig kan være bittelitt bisexuell. Så rett setting, kan det jo hende du hadde latt det stå til, om hun også følte for dèt da.

Anonymkode: 74702...075

• Liker 1
Skrevet

Herlig historie på mange måter, og skjønner din reaksjon.

Hvorfor ikke teste det ut? Det bør jo ikke bety noe annet enn at du er bifil, mange som er det, (inkl. meg) men også at du finner ut at du er lesbisk! Kan være greit det også før du involverer deg for mye i forholdet ditt nå!

Ta kontakt med henne da vel 

Ønsker deg lykke til! 😀

• Liker 1
Skrevet

Takk for mange hyggelige og fornuftige svar! 😊 Mulig at jeg vil forsøke å ta kontakt med henne igjen, kanskje jeg og hun kan treffes igjen neste gang hun er i byen. Jeg fikk en ide som jeg ikke klarer å legge helt fra meg, og jeg får se om jeg tør å gjøre noe utav det. Hvis det viser seg at hun fortsetter å trenge seg inn i intimsonen min, så kan jeg iallefall se hvordan hun reagerer på gjengjeldelse. Og kommer vi så langt, så tror jeg at jeg vil foreslå at hun kan få lov til å bli med å leke litt sammen med meg og typen min da 🤪😋. Prøve å spørre på en fleipete måte liksom. Det hadde vært noe spennende å forsøke, men såfremt at typen min vil det. Er jo ikke sikkert at han synes det er en god ide, og det kan jo hende at han er redd for at jeg skal bytte ham ut. Jeg har aldri hatt trekant før, og har hørt både positive og negative opplevelser om dette. 
Er dette noe som er verdt å utforske, eller er det noe hvor jeg risikerer å miste alt; og hvor i verste fall venninna stikker av med typen?

Det tryggeste et jo selvsagt å la være, men jeg kunne også tenkt meg egentlig å kjenne jentehud mot kroppen min også… Jeg har vel hatt noen fantasier om dette før, og det at jeg ble så opphisset av venninna mi sin tilnærming, dette gjor jo at jeg tenker at å leke med henne i senga mens typen min ser på hadde vel kanskje gjort at han ble både opphisset og desperat, og når han får slippe til så blir det kanskje en voldsom avslutning den kvelden… Er det slik trekant gjennomføres? Er det noen her som har erfaring? Evt da, hvordan ble forespørselen mottatt av kjæresten og tredjepart? 😋

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for mange hyggelige og fornuftige svar! 😊 Mulig at jeg vil forsøke å ta kontakt med henne igjen, kanskje jeg og hun kan treffes igjen neste gang hun er i byen. Jeg fikk en ide som jeg ikke klarer å legge helt fra meg, og jeg får se om jeg tør å gjøre noe utav det. Hvis det viser seg at hun fortsetter å trenge seg inn i intimsonen min, så kan jeg iallefall se hvordan hun reagerer på gjengjeldelse. Og kommer vi så langt, så tror jeg at jeg vil foreslå at hun kan få lov til å bli med å leke litt sammen med meg og typen min da 🤪😋. Prøve å spørre på en fleipete måte liksom. Det hadde vært noe spennende å forsøke, men såfremt at typen min vil det. Er jo ikke sikkert at han synes det er en god ide, og det kan jo hende at han er redd for at jeg skal bytte ham ut. Jeg har aldri hatt trekant før, og har hørt både positive og negative opplevelser om dette. 
Er dette noe som er verdt å utforske, eller er det noe hvor jeg risikerer å miste alt; og hvor i verste fall venninna stikker av med typen?

Det tryggeste et jo selvsagt å la være, men jeg kunne også tenkt meg egentlig å kjenne jentehud mot kroppen min også… Jeg har vel hatt noen fantasier om dette før, og det at jeg ble så opphisset av venninna mi sin tilnærming, dette gjor jo at jeg tenker at å leke med henne i senga mens typen min ser på hadde vel kanskje gjort at han ble både opphisset og desperat, og når han får slippe til så blir det kanskje en voldsom avslutning den kvelden… Er det slik trekant gjennomføres? Er det noen her som har erfaring? Evt da, hvordan ble forespørselen mottatt av kjæresten og tredjepart? 😋

Det virker som du virkelig er gira på dette, men jeg hadde ikke dratt i gang en trekant med typen din første gang. En annen sak er at dersom du i det hele tatt har tanke på at ho kan stikke av med typen hadde jeg ikke gjort det. Nei, prøv først med hu dama alene. Bli helt sikker på deg selv og at du virkelig nyter ei dame alene først.

Skulle likt å ha kontakt med deg pr epost for å utveksle mer tanker, og erfaringer rundt tema. Har opplevd mye selv.

• Liker 1
Skrevet

Om dette er troll eller ikke... Jeg fikk i hvert fall en kåt start på morgenen... Fantaserer om slike settinger når jeg onanerer... 

Anonymkode: a3229...f5b

Skrevet
Frank Franke skrev (2 minutter siden):

Det virker som du virkelig er gira på dette, men jeg hadde ikke dratt i gang en trekant med typen din første gang. En annen sak er at dersom du i det hele tatt har tanke på at ho kan stikke av med typen hadde jeg ikke gjort det. Nei, prøv først med hu dama alene. Bli helt sikker på deg selv og at du virkelig nyter ei dame alene først.

Skulle likt å ha kontakt med deg pr epost for å utveksle mer tanker, og erfaringer rundt tema. Har opplevd mye selv.

Takk, fornuftig resonert! Skal gå forsiktig frem med kun henne alene om vi finner tonen og kjemien… ☺️🤲

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om dette er troll eller ikke... Jeg fikk i hvert fall en kåt start på morgenen... Fantaserer om slike settinger når jeg onanerer... 

Det er iallefall ikke trolling, bare et lite innblikk i følelseslivet til en litt forvirret jente i 20-årene, en som spør mer erfarne mennesker om hjelp, da jeg er litt nybegynner ennå…
(Håper du kan tilgi meg selv om du fikk en slik grusom start på dagen da, stakkar…🤪😋)

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er iallefall ikke trolling, bare et lite innblikk i følelseslivet til en litt forvirret jente i 20-årene, en som spør mer erfarne mennesker om hjelp, da jeg er litt nybegynner ennå…
(Håper du kan tilgi meg selv om du fikk en slik grusom start på dagen da, stakkar…🤪😋)

Fikk en fin start, har kost meg jeg. Vil heller takke deg🙈

Skrevet

Jeg selv har hatt såpass mange opplevelser av denne typen at jeg er sikker på at jeg er lesbisk. Jeg har aldri prøvd det ut da...

Anonymkode: 1fd48...24f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det jeg så for meg, var at du bare lot badedrakta falle foran henne. Da var dere nakne begge to, og se hva som skjedde. Er klart sterkt begrenset hva en kan foreta seg der og da, men som du selv sier, du har jo hatt fantasi om dette før. Er vel den som dukka opp igjen, som gjorde at du ble så kriblete fra magen og nedover denne gangen. Men samtidig redd, da det kom brått på, og med ei du kjente attpåtil. Er du venn med henne på sosiale medier el.lign, kan du jo si litt der og lufte det litt for henne. Kan jo bli en spennende affære, men og som du sier, du kan sitte igjen med ingenting.

Anonymkode: 74702...075

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg selv har hatt såpass mange opplevelser av denne typen at jeg er sikker på at jeg er lesbisk. Jeg har aldri prøvd det ut da...

Anonymkode: 1fd48...24f

Hvordan kan du tro du er lespisk når du ikke har prøvd? Hva er din alder?

Skrevet
2 hours ago, Frank Franke said:

Hvordan kan du tro du er lespisk når du ikke har prøvd? Hva er din alder?

Hvem man har sex med sier ikke hvem man er tiltrukket av. De fleste vet hvem de er tiltrukket av. Det er vanligvis ikke noe som må prøves.

Det er flust av homofile som bare har hatt sex med personer av motsatt kjønn. Det er også relativt vanlig for unge menn i tenårene og å sex med andre menn uten at de hverken er bifile eller homofile. 

Anonymkode: 482b3...1c6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...