Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi begynner å bli oppgitt, etter at jeg fikk blodpropp for noen år siden så nektes jeg all hormonprevansjon. Minipillen ga meg daglige hodepine, hormonspiral ble presset ut igjen 2 ganger, og kobberspiral måtte jeg ta ut fordi jeg besvimte på jobb pga mengden blødning under mensen, etter 1 år hadde det enda ikke stabilisert seg, også fikk jeg en skikkelig betennelse i livmoren pga den og måtte ha antibiotika.

Nå gjenstår sex med kondom og han rr frustrert og oppgitt, sier det er kjedelig for ham å at vi like godt kan drite i det.

Jeg blir å lei meg fordi det er ikke noe jeg kan styre selv og er også veldig oppgitt, men jeg elsker ham og blir lei meg når han vurderer å gjøre det slutt pga kjedelig sexliv, han har sagt han har Vært inne på tanken 😭

Noen råd eller noen som har vært gjennom samme?

Anonymkode: a35d3...1b3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du barn eller er du ferdig med barnefødsler ? 

Anonymkode: 0d3b3...e74

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du barn eller er du ferdig med barnefødsler ? 

Anonymkode: 0d3b3...e74

Nei vil gjerne ha barn om noen år

Skrevet

Hva med gynefix? 

Det er ikke alle menn som klager over å bruke kondom og noen menn vet faktisk hva kvinner må gå gjennom når det kommer til hormonprevensjon, og tar selv initiativ til å bruke kondom. Finn deg en sånn en. 

Anonymkode: f9ef1...b80

• Liker 26
Skrevet

Selv om jeg syns han er idiot, så må jeg innrømme at jeg kan forestille meg at han kanskje tenker at alle prevensjonsmetodene du har avsluttet kan være fordi du ønsker å bli gravid, noe han virkelig virkelig ikke ønsker. Du kan jo prøve å tracke syklus og bare ha sex med kondom rundt eggløsning? Eller trekke ut metoden? Om han ikke går med på det, så stoler han ikke på deg. Og da spørs det om forholdet har livets rett. 

Anonymkode: 6f82d...20d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vi begynner å bli oppgitt, etter at jeg fikk blodpropp for noen år siden så nektes jeg all hormonprevansjon. Minipillen ga meg daglige hodepine, hormonspiral ble presset ut igjen 2 ganger, og kobberspiral måtte jeg ta ut fordi jeg besvimte på jobb pga mengden blødning under mensen, etter 1 år hadde det enda ikke stabilisert seg, også fikk jeg en skikkelig betennelse i livmoren pga den og måtte ha antibiotika.

Nå gjenstår sex med kondom og han rr frustrert og oppgitt, sier det er kjedelig for ham å at vi like godt kan drite i det.

Jeg blir å lei meg fordi det er ikke noe jeg kan styre selv og er også veldig oppgitt, men jeg elsker ham og blir lei meg når han vurderer å gjøre det slutt pga kjedelig sexliv, han har sagt han har Vært inne på tanken 😭

Gå før han gjør det. Du gjør deg selv en tjeneste ved å ikke være sammen med denne egofjotten mer

• Liker 37
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Selv om jeg syns han er idiot, så må jeg innrømme at jeg kan forestille meg at han kanskje tenker at alle prevensjonsmetodene du har avsluttet kan være fordi du ønsker å bli gravid, noe han virkelig virkelig ikke ønsker. Du kan jo prøve å tracke syklus og bare ha sex med kondom rundt eggløsning? Eller trekke ut metoden? Om han ikke går med på det, så stoler han ikke på deg. Og da spørs det om forholdet har livets rett. 

Så du tenker at han mener liksom at hun ønsker å bli gravid, og at alle plagene er bare tull? 🙄 Hvis han ikke ønsker barn, da må han ta ansvar selv med kondom! Du kan jo lese hvor mange innlegg det er på Kvinneguiden der «hoppe av i svingen» ikke har ført til graviditeter 🤪 det er ekstremt mange innlegg bare den siste tiden der mannen har hoppet av i svingen, damen ble gravid, og mannen nærmest tvinger henne til abort fordi han mener at det er hennes ansvar. og selv med en stabil syklus kan uhell ofte skje!

Anonymkode: 5d509...7bd

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så du tenker at han mener liksom at hun ønsker å bli gravid, og at alle plagene er bare tull? 🙄 Hvis han ikke ønsker barn, da må han ta ansvar selv med kondom! Du kan jo lese hvor mange innlegg det er på Kvinneguiden der «hoppe av i svingen» ikke har ført til graviditeter 🤪 det er ekstremt mange innlegg bare den siste tiden der mannen har hoppet av i svingen, damen ble gravid, og mannen nærmest tvinger henne til abort fordi han mener at det er hennes ansvar. og selv med en stabil syklus kan uhell ofte skje!

Anonymkode: 5d509...7bd

om han tenker slik framstår han jo bare som ennå mer idiot, men jeg blir ikke overrasket mtp hvor mange tullete historier om menn man leser om her inne på kg.

• Liker 8
Skrevet

Har han noen forslag til løsning, da?

• Liker 15
Skrevet

Han bryr seg mer om pikken sin enn om kjæresten sin. 

Dump han. 

Anonymkode: acd1d...70b

• Liker 27
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han kan jo tro hva han vil, men dama hans har hatt blodpropp, så kondomet må på.

Skrevet

Pessar

Anonymkode: 7ad47...ead

• Liker 3
Skrevet

For en fjott. Det er helsen din det er snakk om her! 

HATER at det er så normalisert at kvinnen skal stå for prevensjonen, med alle de negative konsekvensene det kan ha for helse og velvære og utvikling.

Anonymkode: b5bcc...658

• Liker 37
Skrevet

Jeg jobbet meg ei som hadde hatt blodpropp pga hormonell prevensjon. Noen år senere så fikk hun barn, men døde av blodpropp etter fødsel. 
Han typen din er en stor idiot. Du må sette han på plass

Anonymkode: f3576...eeb

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du kan dumpe han som ikke forstår dine fysiske plager

• Liker 8
Skrevet

Og dette ekle kreket vil du ha som far til dine barn i fremtiden?? Grøss

Anonymkode: c1ef6...f43

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...