AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Noen som aner hva det kan skyldes? Er det en typisk feil liksom🤔 Det ser ut som maskinen er tømt for vann etter vask, men det ligger rester av vann igjen under selve trommelen. Om jeg trykker litt inni maskinen skvulper det. Grunnen til at jeg fant ut dette var at det var hvite prikker/bøss i tøyet etter vask som jeg nå antar er såperester. Tips tas i mot med takk. Anonymkode: 7ed96...d38
newman01 Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Har du renset filter nederst på maskinen noen gang? Hender av og til at det klarer å snike seg inn en binders, barnesokk eller masse lo i filter før pumpe. Da blir ikke maskinen skikkelig tømt
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 newman01 skrev (2 timer siden): Har du renset filter nederst på maskinen noen gang? Hender av og til at det klarer å snike seg inn en binders, barnesokk eller masse lo i filter før pumpe. Da blir ikke maskinen skikkelig tømt Takk for tipset 😃 gjemt bak en sokkellist på maskinen 🙈 Skrudde opp pakningen og det rant ut masse vann. Var litt lo, men ikke så mye at jeg ville trodd det skulle være årsaken, men kjørte et skylleprogram etterpå hvor det ikke lå igjen noe vann, så da håper jeg det var årsaken! Anonymkode: 7ed96...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå