Gå til innhold

Mascara


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Oj! :o Har vi hatt en ny strålende opplevelse med mascara i dag? Eller er det kanskje en hyllest mascaraen har ventet lenge på? Enig er jeg i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv mascaroman, men så er det også eneste form for make-up jeg bruker (ihvertfall til daglig). Til gjengjeld MÅ jeg ha på mascara uansett hva jeg gjør og hvor jeg er (nesten, da....). Hva slags mascara var det som fikk deg til å ta av, da, sexysadie, sånn på en alminnelig søndagskveld????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Viss det er "den nye" til Clarins som er rød i "etuiet" du mener, så er den nok ikke ny...De har bare byttet farge på "etuiet" fra hvir til rød. Men den er god altså :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei vil bare si at kanebo 38 er den beste av de beste.Ble så overaska når jeg skulle vaske av at jeg trodde ikke det var sant.bare en varm klut (våt)og vips så bare skled det av :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanebo 38 er suveren - så lett å fjerne, og allikevel tåler den latter, tårer, regn, vind og - ja i grunn det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hvor får man så kjøpt vidunderet Kanebo 38, og hva er prisen? Har hørt sååå mye bra om den så kanskje verdt forsøket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at de fleste parfymerier fører den - de har den hjemme og det er ikke akkurat noen storby. Prisen husker jeg ikke - men ikke blant de dyreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Angående Kanebo, så er det ikke alltid så lett å få tak i dette merket. Hvor jeg bor er det 6 parfymerier i umiddelbar nærhet, men ingen av dem fører Kanebo. Må til Trondheim på Esthetique for å få tak i den. Prisen vet jeg ikke, dessverre.

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaget en ting som tar Kanebo 38: Svette!!!!

Det oppdaga jeg i sommer da det var på varmeste og jeg sprang rundt i byen med 100 ærend! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er make-up artist, og har prøvd det meste av både maskara og maskara fjernere - kan varmt anbefale en kjempebra mascara fjerner:

Gentle Eye Make-up Remover fra Lumene

Med denne går mascara fjerningen som en lek :D Rimelig er den også!

Ellers sverger jeg til Spectacular Mascara fra Helena Rubinsten, både på kunder og på meg selv... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:D hei i norge koster den godt oer 200kr,kjøpte min kanebo38 på taxfri og betalte ca 150.Kjøpte også en renseklut som jeg å anbefaler.Den er det bare å vaske å bruke igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld meg, Gjest! Hvor har du blitt snytt???

Kjøpte min Kanebo 38 på Cubus og betalte 163 kr! Godt over 200 kr sier du! Kjære vene, da har du blitt lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o Jeg var med min søster på et parfymeri sør i landet etter danmarks turen der jeg kjøptemin kanebo38,og min søster kjøpte ikke for den kosta der godt over 200kr.Så da må det jo være store forskjeller her i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...