AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Har begynt på denne i dag og lurer på hva den gjør for min voksne tørre/sensitive Erfaringer? Anonymkode: a0204...963
Djungelvrål Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Har prøvd ut forskjellige oljer til ansiktet som Jojoba (fikk kjempestore kviser), mandel, gulrot, B-oil og mange flere men merker ingen forskjell. De lindrer når man er skikkelig vintertørr men det er det.
LillefrøkenOslo Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 (endret) Jeg har prøvd the ordinary marine serum hvis jeg ikke tar helt feil. Funket desverre ikke for huden min som er fet. Fikk kvise utbrudd. Synes ikke the ordinary produktene er så bra til sensitiv hud:( Vichy derimot booster 89 perfekt! Endret 19. januar 2022 av LillefrøkenOslo
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Ble tørrere I ansiktet av den dessverre, men blir ofte det av oljer.. Anonymkode: d8cbe...19d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 Jeg likte ingenting med den der, hverken lukt eller hva den gjorde med huden min. Endte opp med at mannen min fikk den, han kjente ikke lukta, og den var fin når han ble vintertørr. Jeg sverger til denne, gir meg fukt og ikke kviser: https://deciem.com/en-us/theordinary/mas-rdn-100pct-plant-derived-squalane.html Anonymkode: c3451...8ac
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 Synes den er god, jeg. Og jeg har tørr og sensitiv hud. Liker å benytte den på kvelden før jeg legger meg, så kan ansiktet marineres over natten. Anonymkode: 83ba7...046
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #7 Skrevet 21. januar 2022 Jeg tviler sterk om The Ordinary faktisk. Brukte en del penge for hele serien og etter 6 måneders forbruk mener jeg 100% de produktene er bare oppskrytt og overdrevet dritt. Anonymkode: de9b6...bde
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #8 Skrevet 21. januar 2022 Ts her. Det står at man skal ta på oljen etter at man har tatt på vannbasert krem, men jeg synes huden da ble tørr. Tok oljen på først og krem etterpå og da virket ikke huden så stram og tørr. Sist jeg var hos hudpleier tok også hun oljen på først og krem etterpå. Hvorfor oljen til slutt? Anonymkode: a0204...963 1
Kaneel Skrevet 21. januar 2022 #9 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Det står at man skal ta på oljen etter at man har tatt på vannbasert krem, men jeg synes huden da ble tørr. Tok oljen på først og krem etterpå og da virket ikke huden så stram og tørr. Sist jeg var hos hudpleier tok også hun oljen på først og krem etterpå. Hvorfor oljen til slutt? Anonymkode: a0204...963 For å lukke fuktigheten inne og skape en barriere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå