AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Mye om stemødre på kg, men hvordan er den barnløse stefaren, og hvordan blir han når han får egne barn? er de bedre enn stemødre ?eller bare forventer vi SÅ mye mer fra en kvinne enn mann? Anonymkode: d2d32...56c 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Min stefar er barnløs og har vært barnløs hele livet. Jeg har vært hans eneste, og han behandlet meg som sitt eget kjøtt og blod. Er oppriktig glad i den mannen, selv om han selvsagt aldri kan erstatte min biologiske far som jeg har ekstremt godt forhold til og som jeg elsker over alt på jord. Anonymkode: 269a4...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Hadde det stått stemødre hadde det hamret inn, bekrefter bare det jeg trodde, Shame on you kg Anonymkode: d2d32...56c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Min samboer har ikke forandret seg så veldig etter han ble far selv. Nå er det endel år mellom barna, men jeg er alt i alt veldig positiv, vi pratet MYE om dette før vi fikk barn sammen. Anonymkode: caa2b...9eb
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 Min stefar har behandlet meg som sin egen, både før og etter mine halvsøsken ble født. Alltid stilt opp, og vært mer far for meg enn min biologiske. Har hatt noen stemødre, og jevnt over har jeg ikke så mye positivt å si om dem. Anonymkode: a6b6a...794 1
Ænema Skrevet 19. januar 2022 #6 Skrevet 19. januar 2022 Min stefar behandlet meg som sin egen, samme som min søster. Er kjempe glad for min stefar, hadde et mye bedre forhold til han enn min mor. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Min stefar har behandlet meg som sin egen, både før og etter mine halvsøsken ble født. Alltid stilt opp, og vært mer far for meg enn min biologiske. Har hatt noen stemødre, og jevnt over har jeg ikke så mye positivt å si om dem. Anonymkode: a6b6a...794 Samme erfaring her. Min stefar har behandlet meg som sin egen fra han kom inn i livet mitt. Han har aldri behandlet meg og min halvsøster ulikt, og han betyr utrolig mye for meg. Han har vært mye mer tilstede i mitt liv, enn min biologiske far (selv i en periode hvor jeg hadde fast bosted hos far). Nå er han verdens beste bestefar for ungene mine. Hvis det blir slutt med min mor og han, vil jeg fortsatt besøke han som før og han vil alltid være bestefar til mine barn. Anonymkode: e73dc...6f5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå