Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #1 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg er 30 og har aldri fått orgasme ved slikking. Jeg klarer ikke å komme ved egen hjelp, dvs uten tekniske dippedutter. Nå får jeg orgasme ved vibrator, men da skal vibreringen være kraftig. Ikke alle vibratorer som er det. Frem til nå har det vært helt greit, men jeg vet så godt at jeg går glipp av noe stort ved aldri å komme når jeg og min mann har sex. Han føler at det er kjipt at jeg ikke kommer, men har vel akseptert at sånn er det. For å være helt ærlig så fatter jeg ikke at noen kan komme ved slikking. Det må være fordi jeg ikke er så følsom på klitoris som andre, eller? Har venninner som kommer på no time,-anywhere og er så misunnelig Er det mulig å bli mindre følsom? sikkert ikke. Vet ikke om jeg bare må akseptere dette.Råd som slapp av, nyt etc fungerer ikke. Ligger jo bare å tenker på "hvorfor kjenner jeg ingenting" Når jeg sier at klitoris ikke er følsom, så mener jeg det bokstavelig. Får absolutt ingen kriblinger ved å berøre den uten tekniske hjelpemidler. Så dere som bare hadde problemer med å komme dere over toppen,-ikke svar. Jeg behøver råd fra de som aldri har vært i nærheten av å være følsom på klitoris når man blir slikket, fingret... Synes synd på min mann og enda mer på meg selv. Vil ha sex som er fantastisk, ikke bare helt greit.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #2 Skrevet 19. oktober 2005 Få mannen din til å berøere deg på klitoris med en fuglefjær. Har hørt om det..............
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå