Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig langt nede og savner en person veldig, som valgte å gå ut av livet mitt før jul. 

Vil ei på T komme tilbake? 🙏 

Anonymkode: 12755...e3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knight of pentacles;) 

Anonymkode: 25b4f...0ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 22.19):

Knight of pentacles;) 

Oki, hva betyr dette? :)

Ts

Skrevet

Jeg får opp nei dessverre 

Anonymkode: c331c...0ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 15.28):

Jeg får opp nei dessverre 

Anonymkode: c331c...0ad

Oki. Så dumt.. Blir helt forvirret, noen mener ja, andre nei. Så vett ikke hva jeg skal tro jeg. Går jo ikke an å stolw på noe eller noen.... 

Hva faen gjør man liksom når man er helt på bunn å prøver å håpe at personen kommer tilbake. Blokkert meg og alt. Og nei det er ingenting drartisk som har hendt. Jeg ble bare for avhengig. Jeg har sorg hver dag og klarer nesten ikke å fungere uten dette savnet. Jaja tida vil vise. 

Vet ikke hjem jeg skal snakke eller betro meg til lenger. Alt er bare trist uten denne personen i mitt liv 

Hver dag prøver jeg å leve som normalt. Hver dag håper jeg på et mirakel. Det er tøft å miste noen som betydde så mye for deg. Spesielt når man ikke har særlig med nettverk rundt seg heller. 

Skrevet

Jeg så at om en ikke har ringt før så kan en ringe spådamer på spåtjenester24, da var det gratis å ringe 10 minutter for nye. Det bør jo rekke til å få et svar på dette?  Jeg skulle ønske jeg kunne slikt, men det kan jeg ikke. Og tror det kan vare lettere å prate med en av de der. 

Anonymkode: 2ea05...e2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1/19/2022 den 22.26):

Oki, hva betyr dette? :)

Du kan Google det. Jeg trakk kort for deg. Tarot. Men ønsker ikke å tolke det videre. Du kan lese om han, og tolke det selv. Kort sagt er han en down to earth ridder. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du kan Google det. Jeg trakk kort for deg. Tarot. Men ønsker ikke å tolke det videre. Du kan lese om han, og tolke det selv. Kort sagt er han en down to earth ridder. 

Hun spurte om han kom tilbake? Hvis du får opp et kort da så vil aldri svaret være noe annet enn hun spør om. Det vil bli ja eller nei. Du må definere på forhånd om kriteriene er ja eller nei på de 'ulike' kortene. Kortene svarer på det som vi spør om og ikke at det kommer opp en mann eller hvordan han er.. Hvis det skulle kommet opp noe som kunne leses som et ja her som knight måtte det vært sverd-knighten, hvis jeg skulle lagt godvilje til, men når du får dette opp må du helst kunne svare på hva noen skal tolke svaret som fordi en kortbeskrivelse i dette tilfellet ikke fungerer uten at du har forhåndsbestemt det. Hvis ikke må du ha stilt et annet spørsmål enn hva hun spurte om og i såfall vil hun måtte vite hva spørsmålet var hvis hun skal kunne ha en sjanse å tolke svaret.

Endret av Lawyam
Skrevet

En jordridder sier meg at du må smøre deg med tålmodighet. 

Skrevet
Natta1980 skrev (På 22.1.2022 den 12.35):

En jordridder sier meg at du må smøre deg med tålmodighet. 

Off.. Sier du det. Så det kan gå lang tid, men er ikke umulig? Takk for at du trakk kort til meg 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Off.. Sier du det. Så det kan gå lang tid, men er ikke umulig? 

Knight of pentacles, er det spørsmål om tid så er dette kortet  sensommer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...