AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Del Skrevet 19. januar 2022 Fikk på hair-extension like før jul så er ca 1 mnd siden. Var veldig fornøyd i starten men nå har det begynt å floke seg veldig, spesielt bak i nakken. Grer håret morgen og kveld og føler jeg pøser på med olje/fuktighet. Noen som har noen lure triks for hvordan jeg kan bli kvitt dette? Hvilken olje er best å bruke (kanskje min ikke er så god🙄) Eller må extensionen bare fjernes for å få bukt med problemet? Anonymkode: 94fba...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Del Skrevet 19. januar 2022 Jeg har ikke egne tips til å løse opp floker dessverre, men kan disse forebyggende tipsene være til hjelp så det ikke oppstår flere? Har du behandlet håret hardhendt? https://www.luxushair.com/no/blog/slik-blir-ditt-nye-liv-med-hair-extensions/ Anonymkode: b1e05...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 19. januar 2022 #3 Del Skrevet 19. januar 2022 Sov med håret i en løs flette. Jeg synes håret floker seg mindre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Del Skrevet 19. januar 2022 Jeg har fulgt de rådene som står beskrevet i den linken og også sover jeg med løs flette🙄 men jeg ser de anbefaler en annen olje enn den jeg har brukt så kanskje det kan hjelpe med en annen type olje👍 Anonymkode: 94fba...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #5 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg klemmer inn litt krøllekrem når håret er vått, det temmer frizz og lager fine bølger. Mesteparten av extensions-hår er egentlig krøllete/bølgete, og sånt hår blir fort frizzy om det ikke behandler korrekt. Anonymkode: 3df3c...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå