Nooni Skrevet 19. januar 2022 #1 Del Skrevet 19. januar 2022 Hei Jeg bruker for det meste funksjonen "siste innlegg", men irriterer meg ofte over innlegg fra enkelte forum - spesielt telletråder opplever jeg som støy. Er det noen måter jeg kan filtrere dette bort fra "siste innlegg"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning Rhodiola Skrevet 19. januar 2022 Løsning #2 Del Skrevet 19. januar 2022 Hei. Dette kan du endre fra Siste innlegg-siden ved å trykke på ''Innstillinger''. Der du kan velge bort kategorier du ikke ønsker å se i oversikten. Du kan også følge vedlagt lenke for å velge bort kategorier du ikke ønsker å se. Med vennlig hilsen Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. januar 2022 #3 Del Skrevet 19. januar 2022 Rhodiola skrev (2 minutter siden): Hei. Dette kan du endre fra Siste innlegg-siden ved å trykke på ''Innstillinger''. Der du kan velge bort kategorier du ikke ønsker å se i oversikten. Du kan også følge vedlagt lenke for å velge bort kategorier du ikke ønsker å se. Med vennlig hilsen Rhodiola, mod. Er denne innstillingen ny? Jeg visste ikke om den før nå 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 20. januar 2022 #4 Del Skrevet 20. januar 2022 Cid skrev (3 timer siden): Er denne innstillingen ny? Jeg visste ikke om den før nå 🧐 Neida, denne innstillingen har vært med lenge. Tråden stenges etter avgitt svar. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg