Gå til innhold

Garnalternativer Marble Sweater

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ullakrula skrev (15 minutter siden):

Hei! Jeg lurer på hvilket garn DU strikker Marble Sweater i? Jeg blir så usikker på hva jeg skal gå for og synes det er vanskelig å finne god info om alternativer på nett. 

Noen skrev nylig om det i denne tråden som er full av inspirasjon 🥰

Anonymkode: 73c54...f92

• Liker 2

Jeg har ikke undersøkt veldig, men kan godt gjøre det i morgen, men hvis du tenker på noe som ligner på marble garn så har jeg sett meg ut dette: https://www.garnius.no/garn-meny/kvaliteter/alpakka/alpakka-tweed-classic

Du må bare sjekke om det går opp med strikkefasthet, pinnebruk osv. 

Anonymkode: 4a13e...390

AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 23.38):

Jeg har ikke undersøkt veldig, men kan godt gjøre det i morgen, men hvis du tenker på noe som ligner på marble garn så har jeg sett meg ut dette: https://www.garnius.no/garn-meny/kvaliteter/alpakka/alpakka-tweed-classic

Du må bare sjekke om det går opp med strikkefasthet, pinnebruk osv. 

Anonymkode: 4a13e...390

Det vet jeg jo. Synes det var vanskelig å finne garn som er «Marble» og ikke bare repeterer to farger med likt «mellomrom». 
MEN nå har jeg startet 🥳 Ble en tråd Kos, en tråd Alpakka ull og en tråd Bella fra Permin :) 

Annonse

Ullakrula skrev (2 timer siden):

Det vet jeg jo. Synes det var vanskelig å finne garn som er «Marble» og ikke bare repeterer to farger med likt «mellomrom». 
MEN nå har jeg startet 🥳 Ble en tråd Kos, en tråd Alpakka ull og en tråd Bella fra Permin :) 

Åjaa. Beklager, jeg misforsto spørsmålet ditt!  Vil du legge ut bilde av hvordan dem ser ut til nå? #inspo🙈🙈🙈

ruskejento skrev (7 timer siden):

Åjaa. Beklager, jeg misforsto spørsmålet ditt!  Vil du legge ut bilde av hvordan dem ser ut til nå? #inspo🙈🙈🙈

image.thumb.jpg.199c6cd47cdd26857be508f8d041e9e5.jpg

sånn ser den ut foreløpig 🤗 Den blir ganske lys, men tror den blir veldig fin ❤️

• 8 måneder senere...
Ullakrula skrev (På 22.1.2022 den 9.47):

image.thumb.jpg.199c6cd47cdd26857be508f8d041e9e5.jpg

sånn ser den ut foreløpig 🤗 Den blir ganske lys, men tror den blir veldig fin ❤️

Hei, den ser nydelig ut på bildet🤩

Hvilket garn bruker du? 

Og hvor mange nøster av hver?
(Helt ny her inne, så beklager h is jeg spør om noe du allerede har svart på🙈)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...