Gå til innhold

500 gram smågodt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid bruker du på å spise den opp? Kjøpte min igår og spiste en del, og er godt nedi godteposen idag igjen. Skjemmes og vet sånn ca kalorier i den posen...! 

Anonymkode: 72a7f...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler å kjøpe 50 gram max til neste gang og ikke 500 gram ☺

Anonymkode: ab6ec...630

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 2-3 uker? Har en potetgullpose jeg åpna helga nyttårsaften. Fortsatt ikke ferdig

Anonymkode: 838a0...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en uke, kanskje 😄 Kan ikke ha så mye liggende fordi jeg har lite disiplin. 

Anonymkode: 22f99...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde spist opp det på én kveld. Syns ikke 500g er så kjempemye. Mange kalorier, ja, men mengden i seg selv er ikke all verden. Spist opp i løpet av en film.

Anonymkode: ca3fd...288

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litem uke på ca halvparten, så blir resten liggende til det blir ganmelt og må kastes. Er ikke så glad i smågodt.  Potetgull derimot, jeg skammer meg 🙈😭😭

Anonymkode: ec872...924

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager kanskje? 

500g smågodt med noe sjokolade tilsvarer ca. 400 - 450 kcal pr. 100 gram, altså er det fort snakk om 2000 kcal - 2250 kcal i en slik pose. Spiser du bare det letteste, og da 300 kcal / 100 gram, så er et snakk om 1500 kcal. 

Altså spiser du fort en hel dags kalorier på en slik pose! 

Anonymkode: 3e3e0...5f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler smågodt etser bort tennene mine så jeg klarer ikke spise det ofte. 

500 g smågodt er MYE sukker. 

Anonymkode: 15911...67c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde spist det opp på et par kvelder men kjøper aldri så mye snop midt i uka.  Og spiser jeg så mye i helga kutter jeg ned på mat.   Sjelden jeg kjøper så mye og unngår europris for der har de KUN digre poser og man blir lurt til å kjøpe mye. 

Anonymkode: b32eb...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper jeg et halvt kilo smågodt så spiser jeg det opp i løpet av en kveld. Jeg eier ikke selvkontroll, og det er grunnen til at jeg har blitt overvektig. Så kjøper ikke smågodt nå. Skal jeg kose meg i helgen så kjøper jeg inn en liten sjokolade eller lar middagen være koset. 

Anonymkode: ef95a...9ab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt Smågodt er forskjellige typer sjokolader, og kanskje ett par biter "gummi". Det spises, uten skam på én kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...