Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker du på å spise den opp? Kjøpte min igår og spiste en del, og er godt nedi godteposen idag igjen. Skjemmes og vet sånn ca kalorier i den posen...! 

Anonymkode: 72a7f...48f

Skrevet

Anbefaler å kjøpe 50 gram max til neste gang og ikke 500 gram ☺

Anonymkode: ab6ec...630

• Liker 5
Skrevet

1,5 år

Anonymkode: 7e5da...6f5

• Liker 2
Skrevet

Tja, 2-3 uker? Har en potetgullpose jeg åpna helga nyttårsaften. Fortsatt ikke ferdig

Anonymkode: 838a0...4b4

Skrevet

Jeg bruker en uke, kanskje 😄 Kan ikke ha så mye liggende fordi jeg har lite disiplin. 

Anonymkode: 22f99...d42

Skrevet

En kveld uten problemer.

Anonymkode: ee676...bc7

• Liker 30
Skrevet

2 dager kanskje.

Anonymkode: 5b0c8...19d

Skrevet

1-2 kvelder 

Anonymkode: c15a5...936

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde spist opp det på én kveld. Syns ikke 500g er så kjempemye. Mange kalorier, ja, men mengden i seg selv er ikke all verden. Spist opp i løpet av en film.

Anonymkode: ca3fd...288

• Liker 13
Skrevet

En litem uke på ca halvparten, så blir resten liggende til det blir ganmelt og må kastes. Er ikke så glad i smågodt.  Potetgull derimot, jeg skammer meg 🙈😭😭

Anonymkode: ec872...924

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde spist det opp på en kveld, kan aldri kjøpe så mye om gangen 😅

• Liker 6
Skrevet

2 dager kanskje? 

500g smågodt med noe sjokolade tilsvarer ca. 400 - 450 kcal pr. 100 gram, altså er det fort snakk om 2000 kcal - 2250 kcal i en slik pose. Spiser du bare det letteste, og da 300 kcal / 100 gram, så er et snakk om 1500 kcal. 

Altså spiser du fort en hel dags kalorier på en slik pose! 

Anonymkode: 3e3e0...5f3

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler smågodt etser bort tennene mine så jeg klarer ikke spise det ofte. 

500 g smågodt er MYE sukker. 

Anonymkode: 15911...67c

• Liker 1
Skrevet

Hadde spist det opp på et par kvelder men kjøper aldri så mye snop midt i uka.  Og spiser jeg så mye i helga kutter jeg ned på mat.   Sjelden jeg kjøper så mye og unngår europris for der har de KUN digre poser og man blir lurt til å kjøpe mye. 

Anonymkode: b32eb...421

Skrevet

1 dag

Skrevet

Ååå, nå fikk jeg lyst på smågodt 🥺

Skrevet

Kjøper jeg et halvt kilo smågodt så spiser jeg det opp i løpet av en kveld. Jeg eier ikke selvkontroll, og det er grunnen til at jeg har blitt overvektig. Så kjøper ikke smågodt nå. Skal jeg kose meg i helgen så kjøper jeg inn en liten sjokolade eller lar middagen være koset. 

Anonymkode: ef95a...9ab

• Liker 3
Skrevet

Så glad som jeg er i snop- maks to dager. 

Skrevet

1800 kalorier

Anonymkode: 6109a...bb4

Skrevet

Mitt Smågodt er forskjellige typer sjokolader, og kanskje ett par biter "gummi". Det spises, uten skam på én kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...