Gå til innhold

Kvalitetstid med 10 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte og hvor mye kvalitetstid har du med 10 åringen din?

Min 10 åring ønsker for tiden sjelden eller aldri å bruke tid på å finne på noe med meg. Jeg vet jo det blir slik, men jeg syns det er leit at barnet ikke ønsker å gjøre stort med meg.

Anonymkode: 44419...25e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn er ulike og det handler om interesser. Eldstemannen har villet være i fred- prater og spiller med venner fra han var i den alderen hvis han ikke er ute med kompiser/trening.  Henger med oss på fredager for å se tv/film. Yngste derimot koser seg med meg. Vi baker, lager mat, ser film.  Hun sitter gjerne  og tegner mens jeg sitter ved siden av.  Vi går turer, er med henne på treninger/kamper,  på shopping/kafe sammen. Mann og sønn hater kjøpesentre.

Anonymkode: cfbd6...15b

Skrevet

Jeg og min 10åring har Ingenting til felles. Det er vanskelig å finne noe som fenger og som gjør at vi får alenetid. Har funnet ut at det beste å gjøre med han er rett å slett å kjøre bil. Da får vi snakke sammen. 

Ellers ser vi en del på sportsprogrammer/reality som mesterens mester, fangene på fortet og jakten. Han elsker YouTubere, så noe de er med på, er helt topp. 

Må finne noe som fenger. 

Anonymkode: c2a8d...e4d

Skrevet

Vi står på slalåm, lager mat, går tur med hunden, ser på TV, spiller brettspill, sykkeltur, kino ++ (har 3 barn på 9, 10 og 12 år, noe gjør vi sammen, noe 1:1)

Anonymkode: ca4e4...eb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...