Gå til innhold

Uvaksinert folkesanger lot seg smitte av corona – døde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett og slett nitrist. At hun lot seg forlede av antivaxere. 

• Liker 16
Skrevet

Veldig trist! Fikk vondt av sønnene hennes som tydeligvis hadde forsøkt og overbevise moren om å beskyte seg, det er vanskelig å måtte se på at de vi er glade i tar slike valg💔 

• Liker 7
Skrevet

For min del har jeg aldri vært noe særlig fan av skadefryd rundt dødsfall. Men hver sin smak.

• Liker 15
Skrevet
Balian d'Ibelin skrev (6 timer siden):

Den tsjekkiske folkesangeren Hana Horka (57) var uvaksinert og pådro seg coronasmitte frivillig. Nå er hun død.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/x8y5jp/uvaksinert-folkesanger-lot-seg-smitte-av-corona-doede

Kanskje er jeg en kald og følelsesløs person, men jeg synes ikke synd på henne. 

en del av meg tenker hvor dum går det an å bli. En annen del av meg tenker det er trist. Hun stakkar tenkte vel hun ikke kom til å bli så veldig syk, og så dør hun. Er ganske tragisk.

• Liker 2
Skrevet
Balian d'Ibelin skrev (12 timer siden):

Den tsjekkiske folkesangeren Hana Horka (57) var uvaksinert og pådro seg coronasmitte frivillig. Nå er hun død.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/x8y5jp/uvaksinert-folkesanger-lot-seg-smitte-av-corona-doede

Kanskje er jeg en kald og følelsesløs person, men jeg synes ikke synd på henne. 

Her er man rask med å konkludere med dødsårsak, i hvert fall. Vil vi noen gang få kjennskap til om dødsfallet IKKE skyldtes korona her? 

Søndag morgen sa hun at hun følte seg bedre og kledte på seg for å gå en tur. Men da hun fikk smerter i ryggen, la hun seg nedpå sengen.

– Det var over på ti minutter, da hun fikk et kvelningsanfall, sier sønnen.

Årsaken til dødsfallet er foreløpig ukjent

• Liker 11
Skrevet

Det er bare tragisk på flere måter. 

• Liker 1
Skrevet

Er det normalt med akutte kvelningsanfall som dreper på 10 min pga covid? 

• Liker 9
Skrevet
Mrs Robinson skrev (36 minutter siden):

Nei, høres mer ut som skikkelig blodpropp, hjerteinfarkt eller mye annet, går an å dø med korona også

Athod skrev (6 timer siden):

For min del har jeg aldri vært noe særlig fan av skadefryd rundt dødsfall. Men hver sin smak.

Jepp, sympati det der gitt

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, Mrs Robinson said:

Det høres litt merkelig ut ja, og det står i artikkelen av dødsårsaken er ukjent.. og siden VG og Dagbladet har vært litt "flinke" til å lete etter skremmende eksempler på sånne dumme uvaksinerte som dør, så kan det vel føles som om det er mer viktig med budskapet enn nødvendigvis å få frem alle fakta.. for det er jo åpenbart at enkelte faktisk sitter og godter seg over å lese sånt. Skremmende utvikling, rett og slett.

• Liker 9
Skrevet
Loff77 skrev (47 minutter siden):

Nei, høres mer ut som skikkelig blodpropp, hjerteinfarkt eller mye annet, går an å dø med korona også

Jepp, sympati det der gitt

Covid gir blodpropper og førte til mange hjerteinfarkt i den første bølgen i New York. Det ble gjort en studie i Sverige om covid og hjerteinfarkt publisert og diskutert i The Lancet https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(21)01071-0/fulltext

• Liker 4
Skrevet

Tragisk og utrolig trist for familien hennes. Det hender jeg får en mindre god/ mindre empatisk reaksjon på de koronadødsfallene som gjelder vaksinemotstandere i media og radio i USA siden de har ført til at mange andre har lidd samme skjebne. Men her var det bare en dame som dessverre trodde på en lokal antivaksine-bevegelse. 💔

Skrevet

Tråden stenges grunnet rommets retningslinjer. Lomvi, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...