AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Er det flere av oss? Jeg har et barn på 4 år, og merker at kroppen har blitt så sliten av alle disse gjentakende bevegelsene og løft man gjør med småbarn - fra de er baby av. Jeg er i utgangspunktet sterk i kroppen, men nå føler jeg meg svak. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, og jeg kunne helt klart ha lagt en innsats ned i å trene mer styrke. Ned på knær, løft, snuing, bæring - osv. Kroppen fikk kjørt seg under fødselen, og jeg føler jeg på en måte aldri kom meg ovenpå igjen etter dette, selv om det er fire år siden 😟 Anonymkode: 4173e...01e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Trener du ellers? Anonymkode: 0f2cb...f29
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trener du ellers? Anonymkode: 0f2cb...f29 Ikke styrke - håpløs der. Går mye på tur i skog, mark og fjell. Mange ganger per uke. Men det hjelper nok ikke på dette 🙈 Anonymkode: 4173e...01e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Styrketrening er blitt et must for meg, jeg trente aldri drt før. Med alderen er det ekstra viktig. Anonymkode: 4b31a...ece 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #5 Skrevet 20. januar 2022 Ja, jeg merker det på kroppen. Har et barn på snart 4 og et på 3 måneder. Har aldri hatt så mye plager med senebetennelser i skulder og håndledd som jeg har nå. Sliter også mye med hodepine. Jeg har begynt med yoga og føler det hjelper godt på disse plagene. Anonymkode: 1beaf...14a
Gjest Dævendøtte Skrevet 20. januar 2022 #6 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Styrketrening er blitt et must for meg, jeg trente aldri drt før. Med alderen er det ekstra viktig. Anonymkode: 4b31a...ece Jepp, er mormor til et par små og skal jeg holde tritt, må jeg holde meg i form. Hadde holdt meg i form uansett da, men etter noen dager med barnebarna er det mellom øra jeg blir sliten, ikke i kroppen 😂
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #7 Skrevet 20. januar 2022 Jeg er blitt sterkere, ellers merker jeg ingenting. Trener lite ellers. Pappaen/eksen, som aldri har tatt noe ansvar for ungen, synes det er slitsomt å gå og bære på treåringen, men det synes ikke jeg. Det er jo jeg som har hatt ham på hofta hele tida 😄 Det høres ut som om du kanskje burde begynne å trene Kjøp deg en kettlebell og søk på f.eks. Treningsfrue på Instagram, hun har fine og enkle øvelser Anonymkode: dbd1c...83f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå