AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Har en sterk følelse på at det vil skje i år. Vanskelig å kvitte seg med den følelsen. Kjenner dere på det? Og hva tror dere? Anonymkode: 80e5b...968
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Det holder med en tråd om dette tema. Anonymkode: 5d39a...031 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 @O.G. Hva sier tarotkortene? Anonymkode: fc51c...3c5 1
Gjest O.G. Skrevet 20. januar 2022 #4 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): @O.G. Hva sier tarotkortene? Anonymkode: fc51c...3c5 Aner ikke.
Stina234 Skrevet 20. januar 2022 #6 Skrevet 20. januar 2022 (endret) Dessverre så tror jeg det i løpet av den nærmeste årene, det er altfor mye spill med stormaktene nå. Tror ikke noen egentlig vil starte en krig men en liten tabbe, misforståelse i en spent verden kan sette det hele i gang. Endret 20. januar 2022 av Stina234
Chagall Skrevet 20. januar 2022 #7 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har en sterk følelse på at det vil skje i år. Vanskelig å kvitte seg med den følelsen. Kjenner dere på det? Og hva tror dere? Anonymkode: 80e5b...968 Neppe. Styrkeforholdet mellom Vesten og evt motstander som russland ELLER kina er alt for ujevnt enda. Med kinas fallende demografi spørs det vel om de noen gang kan ta igjen USA, mer enn de akkurat har gjort nå. Det er omtrent jevnsterke allianser som utløste 1. Og 2. Verdenskrig, samt den kalde krigen. I dag ville vestmaktene og deres allierte vunnet relativt enkelt.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #8 Skrevet 20. januar 2022 Stina234 skrev (5 minutter siden): Dessverre så tror jeg det i løpet av den nærmeste årene, det er altfor mye spill med stormaktene nå. Tror ikke noen egentlig vil starte en krig men en liten tabbe, misforståelse i en spent verden kan sette det hele i gang. Ja det vil jo bety slutten for oss alle da, for en ny verdenskrig vil innebære masseødeleggelsesvåpen. To stormakter som barker sammen. Det vil altså si at alt vi har bygget opp, barna våre og alle generasjoner som noen sinne har levd vil forsvinne. Tror du virkelig det???? Nei, så dumme er de ikke. Ikke engang Trump var så dum at han satte i gang noe slikt mens han styrte skuta Anonymkode: 5da9f...43b 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #9 Skrevet 20. januar 2022 Jeg pleier å få rastløse føtter når det brygger til krig. Så en krig må vi nok forvente innen kort tid. Det er min analyse av det som skjer i alle fall. Anonymkode: 752a8...2e6 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #10 Skrevet 20. januar 2022 Chagall skrev (2 minutter siden): Neppe. Styrkeforholdet mellom Vesten og evt motstander som russland ELLER kina er alt for ujevnt enda. Med kinas fallende demografi spørs det vel om de noen gang kan ta igjen USA, mer enn de akkurat har gjort nå. Det er omtrent jevnsterke allianser som utløste 1. Og 2. Verdenskrig, samt den kalde krigen. I dag ville vestmaktene og deres allierte vunnet relativt enkelt. Helt enig. Har fulgt en del med på dette i fler år, og verken kina eller russland har forsvar til og vinne en krig mot nato landene og deres allierte. Ikke er det er heller ikke økonomisk smart med en verdens krig, så ville ikke uroet meg stort egentlig. Anonymkode: 6c255...d2e
Michaelhe Skrevet 20. januar 2022 #11 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har en sterk følelse på at det vil skje i år. Vanskelig å kvitte seg med den følelsen. Kjenner dere på det? Og hva tror dere? Anonymkode: 80e5b...968 Vi kan jo leve i håpet. Det er lenge siden andre verdenskrig nå. Det er på tide med en ny storkrig. Det er viktig med gode fiender for å holde velgerne interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #12 Skrevet 20. januar 2022 Michaelhe skrev (1 minutt siden): Vi kan jo leve i håpet. Det er lenge siden andre verdenskrig nå. Det er på tide med en ny storkrig. Det er viktig med gode fiender for å holde velgerne interessert. Ja, en krig hadde nok gjort oss godt. Man merker jo hvor såre vi har blitt på alt Så en krig kunne gjort oss litt tøffere en hva vi er nå. Men det skjer nok ikke med det første. Hvis det er noe dere faktisk burde være urolige for så er det hvor samfunnet våres er på vei. Anonymkode: 6c255...d2e 1
Sommer2464 Skrevet 20. januar 2022 #13 Skrevet 20. januar 2022 Jeg er fryktelig redd nå som det bare blir verre og verre i Ukraina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå