AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 På treningsstudio her, har de hatt badstu og dusj stengt en halv evighet «pga korona»… mens solarium , gruppetimer og trening kan man gjøre som man vil.. men etter de nye tiltakene kom så har de fremdeles ikke åpnet badstu. Og dusjen er åpnet igjen , men med kaldt vann , kan ikke velge temperatur selv… og har oppriktig trodd det var korona som de skyldte på. Idag fikk jeg høre det er fordi de syns strømmen er dyr. Men kan de stenge fasilitetene man egentlig betaler for slik de vil? Veldig frustrerende når jeg trenger badstu for leddgikten.. Anonymkode: 4d2ee...afa
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Det er håpløst. Badstu er bra for folkehelsen. Anonymkode: d1601...325
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Dersom det er flere treningssenter i nærheten, så anbefaler jeg deg å bytte! Og fortell gjerne til de hvorfor du slutter. Anonymkode: 9f353...07a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dersom det er flere treningssenter i nærheten, så anbefaler jeg deg å bytte! Og fortell gjerne til de hvorfor du slutter. Anonymkode: 9f353...07a Ja ble så irritert at jeg spurte om de visste om andre treningssenter hvor man får de fasilitetene man betaler for 🤣 Anonymkode: 4d2ee...afa 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå