Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer for en hårklipp, ikke et kryssforhør. 
Etter en lang dag på jobb, vil jeg slappe av i frisørstolen, ta en mental time-out før man skal hjem til masete mann og barn. Det siste jeg ønsker er å motvillig svare på hvor jeg bor, hvor jeg jobber, hvor mange barn jeg har, hvor gamle de er og om vi skal på ferie til sommeren. 
Joda, det er sikkert mange som setter pris på å skravle i vei mens saksa går, men se an kunden din er du snill! 
Takk🙏

Anonymkode: 6f886...698

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke ditt ansvar å si fra hva du vil også da? Kan du ikke si at du helst bare vil slappe av og ikke snakke så mye? Tror de første frisører synes det er helt greit ☺️

Anonymkode: 8b706...aea

• Liker 6
Skrevet

Har aldri hatt det problemet.

Er dårlig på småprat, så svarer bare kort på det de spør om, og da slutter de fort prøve seg på mer småsnakk. Alle frisører (og andre lignende yrker) jeg har vært hos har tatt hintet.

Anonymkode: 0ac88...49c

• Liker 2
Skrevet

akkurat derfor går jeg aldri til frisøren, synes det er fryktelig ubehagelig🙁 er 7 år siden sist, klipper selv istede, penger sparer jeg og😁

Anonymkode: c182e...ba9

• Liker 2
Skrevet

Si fra 🙂 Jeg tror jammen meg det er mange frisører som er glad hvis de slipper å drive med dette håpløse tompratet med kunder også, så det blir en vinn-vinn-situasjon!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter en lang dag på jobb, vil jeg slappe av i frisørstolen, ta en mental time-out før man skal hjem til masete mann og barn. Det siste jeg ønsker er å motvillig svare på hvor jeg bor, hvor jeg jobber, hvor mange barn jeg har, hvor gamle de er og om vi skal på ferie til sommeren. 
Joda, det er sikkert mange som setter pris på å skravle i vei mens saksa går, men se an kunden din er du snill! 
Takk🙏

Løste problemet med å bytte til polsk frisør. Endelig fred å få.

Anonymkode: 54ce6...2bc

• Liker 4
Skrevet

Ja det er jo klart at absolutt alle frisører i Norges land er født med manglende sosiale antenner. Så bra du sa ifra til dem alle sammen på bakgrunn av denne ene hendelsen. Nå vil de nok lære!

Er det flere grupper vi kan gi kollektiv pekefinger til, basert på en kjip hendelse? 

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Enten så må man si fra eller svare kort når de spør. Det er jo klart at de skravler i vei om man svarer utfyllende eller noen har sikkert manglende sosiale antenner, men jeg som er sjenert og derfor svarer litt kort opplever at de fleste ikke skravler i vei når de får korte svar fra meg.

Egentlig er det greit for min del også siden jeg liker å slappe av og få ordnet håret, men setter selvfølgelig pris på at de er hyggelige og forteller og spør om håret mitt. Jeg er bare ikke så god på skravling. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk🙏

🙏

Mvh

Ei som har slutta å gå,til frisør av samme grunn😅

Anonymkode: 6471f...cb4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk🙏

Ja og det samme hos tannlegen. Jeg vil bare inn, fiks tenner, og så ut igjen.

Anonymkode: 2269c...24b

Gjest AnomynBruker
Skrevet

Når jeg booker time i appen så sier jeg at jeg ønsker stilletime. Null problem det. 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...