Amatariel Skrevet 21. januar 2022 #21 Del Skrevet 21. januar 2022 Tror også hun likte at han likte henne... han ga ikke opp, samme hvor fæl hun lot han vite at han var. Selv om han kunne få hvem han ville. Mange hjerter smelter av sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #22 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 6.03): Fordi han hadde så kult hår som hang foran øynene og var helt mimikkløs. Anonymkode: 165e9...891 🤣🤣🤣 Anonymkode: 05765...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 21. januar 2022 #23 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 20.17): Jeg trenger hjelp til særemne! Hva var det som ved William som fikk Noora til å like ham? Hvorfor ble hun betatt av ham når han var alt det hun var imot? Anonymkode: afa4b...16f Har sett hele skam et par ganger. Stiller meg det samme spørsmålet… Merkelig opplegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 21. januar 2022 #24 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 6.03): Fordi han hadde så kult hår som hang foran øynene og var helt mimikkløs. Anonymkode: 165e9...891 Dette er så spot on 😂. Den karakteren «William» bare irriterte meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 21. januar 2022 #25 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 20.17): Jeg trenger hjelp til særemne! Hva var det som ved William som fikk Noora til å like ham? Hvorfor ble hun betatt av ham når han var alt det hun var imot? Anonymkode: afa4b...16f Fordi Noora er veldig dobbeltmoralsk, egoistisk og bare bryr seg om penger og makt. William er en cunt. Forstår ikke at noen gidder skrive særemne om Skam!!! Skriv heller om Astrid Lindgren eller Anne Cath Vestly og lær noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 21. januar 2022 #26 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 20.35): Hun blir hektet på ham, det er ikke så mye kjærlighet som at hun dras mot en badboy og samtidig sakte endres han, det er en klassisk drittsekk blir snill greie, bare at i virkeligheten så blir det ikke sånn. Han er kald og avvisende, hun har en bakgrunn som gjør at hun trekkes mot det. Anonymkode: 3aca2...c1a riktig! I tillegg kan hun relatere til at foreldrene ikke elsker ham. For hennes foreldre gir faen i henne. Derfor passer de sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 21. januar 2022 #27 Del Skrevet 21. januar 2022 Kjenner jeg fortsatt er irritert på skam. Mulig jeg er litt for gammel som er nærmere 30 enn 20, men det begynte så bra med Eva ++ mye humor. Så fikk Noora en sesong, og det ble klisje - feminist blir forelsket i og forandrer undertrykt playboy. Uff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #28 Del Skrevet 21. januar 2022 sicario skrev (6 timer siden): Har sett hele skam et par ganger. Stiller meg det samme spørsmålet… Merkelig opplegg. Det er egentlig ikke så merkelig. Hun blir kjent med han, finner ut at han har en annen side. Han er også sårbar, alene, grei, omtenksom og varm. Den drittsekk-oppførselen er mer et skjold. Dessuten, ingen er grei mot alle. Selv om ikke alle av oss tørr å vise den siden av oss like tydelig som William, iallfall ikke til alle. Nå har jeg ikke sett Skam på en stund, men husker at det er ganske tydelig når hun begynner å falle for han, og hvorfor. Anonymkode: 56f80...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå