smil Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Det tviler jeg på, men har ikke prøvd. Ville heller satset på noe fra helsekost. Er jo ike sikkert du trenger tilskudd av "alt" heller.
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Hvis du vil ha alt i ett, ville jeg satset på Møllers Total (eller komplett?); der tar du to kapsler, og får dekket dagsbehovet for de viktigste vitaminer og mineraler, pluss Omega 3. Brettene er merket med dagsdoser, og da blir det lettere å huske å ta dem (sier sambo, som har blitt riktig flink).
Malama Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Jeg ser ikke hvofor ikke alt i ett fra vitaplex skal være noe dårligere, der er omega3 pille og andr vitaminer. Jeg tar dem selv, og synes de er helt greie. De er pakket i dagsdoser de også. (Jeg har bare tatt dem nå i ca 3 uker da, nettopp fordi jeg tenkte det var en fordel å ta omega 3 også, men jeg orker ikke tanke på tran, så jeg byttet ut mine ordinære multivitaminpiller med disse, som er multivitamin og omega 3 (og noe andre greier) At man kanskje ikke trenger alt er en annen sak, men... om du vil vite hva du ikke får i deg nbok av ville jeg heller kontaktet lege elelr apotek enn helsekost da... jeg er litt skeptsik til akurat jeg, og ser ikke hvorfor vitamintilskudd derfra skulle være noe bedre, for å si det sånn. Jeg tok vitaplex før, og derfor var dette et naturlig valg for meg når jeg ville ha en "komplett pakke", men antakelig er andre "alt i ett"-løsninger også grei altså. Men jeg ser ingen grunn til å tvile på at denne er helt like bra som en annen "komplettløsning". Men... jeg tenker... dagboka di er "sommerfulger i magen" eller noe sånn, er du prøver? I så fall bør du ha vitaminer med dobbel dose folat. Du kan kjøpe folat ved siden av og ta i tillegg da, sånne fra apsoteket, eller du kan kjøpe multivitaminr for gravide. Så vidt jeg vet er ikke "alt i ett for gravide" for prøvere. Det er litt forvirrende, for på nettsidene deres er det oppgitt at denne har dobbel dose folat, sånn som prøvere og gravide de første 3 månedene skal ha, men på pakken er det oppgitt at den er for gravide FRa 3. måned og de som ammer, og har bre vanlig folatdose... jeg er usikker på den der.... Endret 20. oktober 2005 av Malama
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå