AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Jeg vil bare være alene i flere uker.😭😭 Familien og venner forstår ikke det.😭 Ønsker å være bare for meg selv.😭😭 Anonymkode: 1c155...de3 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Ta permisjon og dra til fjells da vel. Djeez Anonymkode: 56b7b...840 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Men så gjør det da? Men du virker ikke helt stabil, så de er nok bare bekymret for deg. Det hadde jeg vært. Anonymkode: 5e785...774 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Samme her. Drømmer om en tilværelse uten krav, ulike folk å forholde meg til hele tiden. Vil bestemme selv når jeg skal være sosial og ikke.. Holder faktisk på å bli gal. Lurer på om alt virker slitsomt fordi jeg er muligens er deprimert, eller om jeg er muligens er deprimert fordi jeg aaaaaaaldri får våre alene.. Har ingen råd, ville bare si at du ikke er alene ❤️ Anonymkode: a27c4...70a 4
MyMichelle Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 De er kanskje bekymret for deg. Jeg tenker at du kan prøve berolige dem. Forklare hvorfor du har slikt behov for å være i fred. Kanskje vet de ikke hvor mange som vil være sammen med deg, og ser derfor ikke hvor slitsomt det kan bli. Du kan jo også si at du har kontakt med noen på sosiale media, bare ikke med akkurat dem. Og begynn gjerne med et par dager om gangen. Selv syntes jeg det var utrolig deilig å få være i fred da pandemien startet. Ingen forpliktelser overfor venninner og slektninger. Ikke noe stress. Jeg bestemte 100% over min egen fritid. Etter det har jeg blitt flinkere til å si «Nå ønsker jeg litt tid for meg selv». Ei helg i ny og ne, der jeg ikke er på sosiale media, og slår av SIM-kortet på mobilen. Vil noen på død og liv kontakte meg, kan de ringe samboeren. Alle forstår mitt behov for fred og ro. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #6 Skrevet 20. januar 2022 MyMichelle skrev (13 timer siden): De er kanskje bekymret for deg. Jeg tenker at du kan prøve berolige dem. Forklare hvorfor du har slikt behov for å være i fred. Kanskje vet de ikke hvor mange som vil være sammen med deg, og ser derfor ikke hvor slitsomt det kan bli. Du kan jo også si at du har kontakt med noen på sosiale media, bare ikke med akkurat dem. Og begynn gjerne med et par dager om gangen. Selv syntes jeg det var utrolig deilig å få være i fred da pandemien startet. Ingen forpliktelser overfor venninner og slektninger. Ikke noe stress. Jeg bestemte 100% over min egen fritid. Etter det har jeg blitt flinkere til å si «Nå ønsker jeg litt tid for meg selv». Ei helg i ny og ne, der jeg ikke er på sosiale media, og slår av SIM-kortet på mobilen. Vil noen på død og liv kontakte meg, kan de ringe samboeren. Alle forstår mitt behov for fred og ro. Kjenner meg igjen i dette. Livet mitt ble plutselig mer «akseptert» pga pandemien. Er syk og mest hjemme. Før klarte jeg ikke å si nei, og kom hele tiden opp i ulike situasjoner med andre; vennedater, selskaper mm. Pga sykdom har jeg ikke samme muligheter. Hater å være syk, men har sluppet mye tvungent sosialt samvær. Ikke så gale at det ikke er godt for noe, lmfao🥴 Anonymkode: 60ed3...993 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #7 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Samme her. Drømmer om en tilværelse uten krav, ulike folk å forholde meg til hele tiden. Vil bestemme selv når jeg skal være sosial og ikke.. Holder faktisk på å bli gal. Lurer på om alt virker slitsomt fordi jeg er muligens er deprimert, eller om jeg er muligens er deprimert fordi jeg aaaaaaaldri får våre alene.. Har ingen råd, ville bare si at du ikke er alene ❤️ Anonymkode: a27c4...70a Det er jo det som er problemet- at hun ikke er alene😆 Spøk til side: forstår henne godt, å ha alenetid kan bety utrolig mye for et menneske. Selv er jeg gift og har barn, men setter av mye egentid til meg selv. Drar opp et par døgn på hytta eller går litt i fjellet. Da lader jeg batteriene, og kan gi mer til andre når jeg kommer hjem igjen. Er glad jeg har den muligheten nå. Da jeg bodde hos mine foreldre hadde jeg ikke den muligheten, og da gikk jeg på veggene. Telte ned til den dagen jeg skulle flytte ut. Var helt fantastisk å flytte, selv om det innebar at jeg måtte klare meg helt selv. Virkelig helt nydelig å sitte helt alene hjemme og nyte aleneheten. Hvilken situasjon er du i, TS? Anonymkode: 6c690...f54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå