AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Jeg har sett flere med bilder, lurer på om dere har bilde av dere selv på profoilbildet deres? 🤔 Anonymkode: 88241...924
Balian d'Ibelin Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Nei jeg har ikke bilde av meg selv som avatar. Noe som nok er ganske opplagt.
Nymerïa Skrevet 19. januar 2022 #6 Skrevet 19. januar 2022 Jepp, ikke la deg lure av den sykelige hudfargen, fotografen slurva med lyssettinga. 5
Laraa Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 Jeg lurer veldig på O.G er på profilbildet sitt og hvis ikke, hvem det er og hvor hun har funnet det. Det lurer jeg på hver gang, for ansiktsuttrykket er ubetalelig 😊 1
Ukjentkjendis Skrevet 19. januar 2022 #9 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har sett flere med bilder, lurer på om dere har bilde av dere selv på profoilbildet deres? 🤔 Anonymkode: 88241...924 På en måte, kan alle bilder være selvbilder? Avataren i utgangspunkt er brukeren fra ett synspunkt. Hvem er personen bak avataren - du får bare et fullstendig bilde når du ser personen fra hundre/tusen forskjellige synspunkter. Når en bruker velger å være representert med en "Madonna" eller en "Elvis" avatar - dette peker på verdiene, utstrålingen, personligheten...kanskje enda mer enn det virkelige godkjente bilder til ID og pass?
StovnerJune Skrevet 19. januar 2022 #13 Skrevet 19. januar 2022 Nei, det blir litt i overkant mye deling av informasjon... 1
Troyamin Skrevet 19. januar 2022 #14 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sett flere med bilder, lurer på om dere har bilde av dere selv på profoilbildet deres? 🤔 Anonymkode: 88241...924 Ja. Alle personlighetene!🤪 1
Gjest Optimo Skrevet 19. januar 2022 #15 Skrevet 19. januar 2022 Ja, men det var så tåkete den dagen bildet ble tatt, så man ser bare omrisset.
Peanut Skrevet 19. januar 2022 #16 Skrevet 19. januar 2022 Jeg velger profilbilde(r) ut fra hvordan det representerer meg slik jeg er, om det gir noen mening. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #19 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har sett flere med bilder, lurer på om dere har bilde av dere selv på profoilbildet deres? 🤔 Anonymkode: 88241...924 Jeg tviler ikke på at mange bevisst bruker profilbilder de ønsker å assosieres med. Skal ikke nevne brukernavn. Men enkelte menn vil tydeligvis fremstå smarte&pene;) Sexsymbolet de drømmer om. Samme med kvinner. Forundrer meg ikke over at de ønsker å samle tilhengere og letter få likes med pene eller interessante profilbilder;) Noen ganger blir det så påfallende at det nesten blir for dumt og jeg klarer ikke å la være å irritere meg over det😆🙃 Anonymkode: e26c3...81d 2
AliceNextDoor Skrevet 20. januar 2022 #20 Skrevet 20. januar 2022 Jeg prøvde med bilder av personer jeg liker og ser opp til, men det føles feil. Dagboken min var grunnen til at jeg registrerte profilen min, og dagboken min har vært litt redskap for meg for å eie min egen historie. Da kunne jeg like gjerne ha bilde av meg selv. Anser meg allikevel som ganske anonym. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå