Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har vært sammen i 11 år. Vi har et felles barn og et hver fra tidligere. Vil si vi har et godt forhold uten noe store uenigheter. Men de siste par årene har jeg merket at mannen min tar stadig mindre initiativ til nærhet og sex. Jeg har forsøkt og ta det opp et par ganger og han hevder da at han elsker meg og har ikke noe godt svar på hvorfor det er sånn. Jeg har tatt initiativ noen ganger, men må da være tydelig og nesten spørre om vi kan ha sex. Forsøker jeg med å stryke litt og nærme meg, sier han bare god natt. Jeg orker derfor ikke prøve mer, men er så trist for at det har blitt sånn. Han er trøtt om kveldene og sitter bare i stolen og trykker på telefonen. Jeg elsker mannen min og synes han er sexy og flott. Selvom han har gått opp en del kg og mest flyr i joggebukse.  Jeg er derimot sminker meg og kler meg pent hver dag og trener aktivt for å holde meg i form. Har forsøkt sexy nightoutfit og alt mulig, men ingen reaksjon.
Jeg blir så trist av å tenke på at livet mitt skal bli sånn og at sexlivet er over i en alder av 39 år. Har andre hatt sånne perioder? Endret det seg? Tips til hva jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 30cdf...326

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tar tydelig initiativ til sex, er han klar da? 

Anonymkode: 36f07...430

Skrevet

Har dere pratet ordentlig om det? Spør han hva han tenker dere kan gjøre med det. Jeg tror nok han vet hva som er grunnen til at han ikke vil, men det er mulig han ikke vil innrømme det for seg selv eller for deg. 

Anonymkode: fad87...a6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du tar tydelig initiativ til sex, er han klar da? 

Anonymkode: 36f07...430

Hvis jeg er veldig tydelig og spør om vi ikke kan kose oss litt, men hvis jeg prøver å nærme meg uten å si det direkte blir jeg avvist. Føler han gjør det fordi han føler han må når jeg spør. Tidligere har vi begge vist initiativ og nå er det kun meg. Og da blir det at jeg ikke orker mer. Nå er det 2 måneder siden sist.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har dere pratet ordentlig om det? Spør han hva han tenker dere kan gjøre med det. Jeg tror nok han vet hva som er grunnen til at han ikke vil, men det er mulig han ikke vil innrømme det for seg selv eller for deg. 

Anonymkode: fad87...a6e

Han skylder på at vi har to tenåringer som er våkne nede når vi legger oss og at han bare ikke tenker over det. Etter praten så sier han at det ikke har vært hans mening å avvise meg. Så gjør han en innsats en ukes tid, før det er tilbake som før. Han er 44 år og begynner kanskje å nærme seg en overgangsalder? Eller han ikke er fornøyd med og ha lagt på seg litt? Jeg vet ikke, men når han ikke nevner det selv, vil jeg ikke ta opp det. Dette går sånn innpå meg at jeg ofte begynner å gråte når vi snakker om det. Og da blir han lei seg og vil trøste. Men vil jo ikke at han skal tvinge seg selv til og ha sex fordi jeg er lei meg heller.

Skrevet

Ikke for å såre, men kan det være en annen?

Anonymkode: d8ff4...070

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ikke for å såre, men kan det være en annen?

Anonymkode: d8ff4...070

Har tenkt tanken, men forstår ikke helt når han skal få tid til henne eventuelt. Han er storsett bare på jobb eller sammen med familien. Går ut kanskje 2-3 ganger i året. Sjelden sammen med venner alene. Han prøver aldri å skjule telefonen eller noe for meg.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...