AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Jeg og et par venninner har snakket om å reise et sted for å stå på slalom, problemet er bare at jeg ikke kan stå på ski. Verken klassiske ellet slalomski. Sist gang jeg gjorde et forsøk var for ca. 10 år siden (slalom), men jeg fikk det ikke helt til den gang. Selv om jeg ikke kan stå på ski er det noe jeg ønsker å lære meg, så jeg har lyst til å gi det et forsøk. En av venninnene mine har sagt at hun kan prøve å lære meg, men jeg lurer på om det er noe jeg kan øve på før jeg er i selve bakken? Jeg husker at jeg søet både med det å svinge og å bevege meg fremover med mindre jeg var i en bakke. Og hvilke tips har dere her inne for å få det til? Anonymkode: a2902...0d7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Bare hopp i det. Jeg hadde slalåmski på beina første gang da jeg var 40, og det gikk ganske lett. Jeg har riktignok gått en del langrenn, men er ikke noen racer der heller, bare går tur. Anonymkode: c9c20...013 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå