AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Hvordan kan jeg finne ut om jeg er blokkert på instagram? Jeg lirer på om jeg er blitt blokkert eller om kontoen er deaktivert/slettet. Når jeg går innpå felles bekjente så står det «linda og 1 til følger» når jeg trykker innpå får jeg bare linda opp og ikke den andre (som jeg vet følger denne personen). Samtidig har jeg prøvd å søke opp brukeren gjennom en vennines instagram men hun finner ikke brukeren (husker dog ikke helt hva brukernavnet var). Er den deaktivert/slettet eller er jeg blokkert? Syns de to tingene motsa hverandre litt🙈 Anonymkode: 7a2cd...99e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Hvis du et blokkert står det «finner ikke brukeren» Hvis ingen andre finner brukeren heller så er den slettet Anonymkode: 698bc...020
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Du er blokkert. Anonymkode: 055fb...edf 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Skrevet 20. januar 2022 Søk opp brukernavnet eller navnet på vedkommende og «Instagram» på Google. Da ser du om du finner den der (i så fall er du blokkert, hvis du ikke er logget inn på Instagram.com). Men er du blokkert tror jeg ikke du skal se navnet på følger slik du gjør nå, da ser du egentlig ingenting av kommentarer eller slikt av vedkommende. Anonymkode: 795c2...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå