Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedt på Halloween-fest, og det holdt visst ikke å kle seg ut, man må se skummel ut i tillegg... :roll:

Noen som har noen tips til hva jeg kan kle meg ut som?

IKKE Dracula/vampyr, det skal ørten andre være...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kle deg som Snipe (fra Harry Potter). Han er jo ganske skummel...

Skrevet

Kle deg som Michael Myers (morderen) i Halloween-filmene. Mørk kjeledress, hvit maske og en stor (plast-)kniv i hånden. Enkel utkledning det!

Skummel nok og vil jeg tro.....

Skrevet (endret)

Kle deg ut som en død, råtten brud! :-D

Endret av CocoPuff
Skrevet

Hva med djevel? Eller heks? Er kanskje ikke så orginalt, men hvis du gjør det ordentlig gjennomført kan det bli skikkelig stilig! :)

Skrevet
Kle deg ut som en død, råtten brud! :-D

Åssen er en død, råtten brud ut? Kanskje det er noe jeg heller bør ta på bryllupsforumet? :klø: :ler:

Lurer på å stjele ideen til et par venner av meg, kle meg ut som noen de kjenner... For da er utkledningen enkel... Men får se...

Alt inni meg stritter imot å kjøpe noe til denne anledningen. vi må kjøe langt, jeg skal ikke drikke, det er krav om skummelhet... :roll: Hun vil ikke ha gaver da, men det vil jeg jo gi!

Skrevet

Spøkelsespirat - piratklær, hvit ansiktssminke og lapp foran øyet. Piratklær er enkelt hvis du har et par trange bukser, en litt vid bluse, høye støvler utenpå buksene, et skjerf rundt midjen og skaut eller hatt på hodet. Lapp, sjørøverhatt og en passende sabel får du sikkert kjøpt for en billig penge i en leketøysbutikk, hvis du ikke bare lager lappen selv.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...