AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Han fineste mannen jeg aldri hadde trodd kunne gjort det mot meg har vært utro. To ganger med to damer. Begge la an på han, og han klarte ikke styre seg når han fikk oppmerksomhet og bekreftelse. Det var mer spenning enn for sex. Han har kun ligget med hun ene, hun andre ønsket forhold, men han hadde ligget med hun også hvis han fikk sjansen. Det er selvfølgelig slutt. Alle fremtidsdrømmene mine og planene våre er i grus. Det føles som jeg står midt i en krise, selv om det er en stund siden nå. På den ene siden ønsker jeg bare at han velger meg. På den andre siden er jeg så SINT. Det er et sinne jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Sint for at han velger andre ekle jenter. Sint for hvordan han får meg til å se ned på disse jentene. Sint for at han kunne ofre forholdet vårt på den måten. Mest av alt er jeg så sint for at han ikke kan ta det tilbake. Råd? Anonymkode: f866d...663 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Du har lov til å være sint! Det er naturlig å være sint når noen har krenket deg og rasert noe som var dyrebart for deg. Anonymkode: 3f7db...ab9 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Bruk sinnet ditt til noe positivt, nemlig å bygge opp livet ditt igjen etter at det tross alt har blitt rasert. Bruk det til å komme deg bort fra han, flytte ut (om du ikke allerede har gjort det), ta opp kontakten med gamle venner, kom deg ut i livet igjen. Bytt jobb om nødvendig. Dette klarer du. Det du ikke skal gjøre er å ta han tilbake, det kommer ikke til å gå bra. Anonymkode: 4a3ea...01e 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Han fineste mannen jeg aldri hadde trodd kunne gjort det mot meg har vært utro. To ganger med to damer. Begge la an på han, og han klarte ikke styre seg når han fikk oppmerksomhet og bekreftelse. Det var mer spenning enn for sex. Han har kun ligget med hun ene, hun andre ønsket forhold, men han hadde ligget med hun også hvis han fikk sjansen. Det er selvfølgelig slutt. Alle fremtidsdrømmene mine og planene våre er i grus. Det føles som jeg står midt i en krise, selv om det er en stund siden nå. På den ene siden ønsker jeg bare at han velger meg. På den andre siden er jeg så SINT. Det er et sinne jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Sint for at han velger andre ekle jenter. Sint for hvordan han får meg til å se ned på disse jentene. Sint for at han kunne ofre forholdet vårt på den måten. Mest av alt er jeg så sint for at han ikke kan ta det tilbake. Råd? Anonymkode: f866d...663 At han velger deg? Nå? Han har hatt deg og valgte likevel annet. Ikke for at akkurat de jentene er mye finere eller noe. Kun for en følelse av spenning og bekreftelse. Herregud så svak en mann. Få ut sinnet ditt på en måte som er trygg, snart så vil du se han for den taperen han er. Anonymkode: be4b5...851 5
Hill83 Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 Jeg brukte sinnet mitt til å renovere 2 hus på kveldstid . Det funket veldig bra . alkohol funket veldig dårlig 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #6 Skrevet 19. januar 2022 Er i din situasjon nå og han vet ikke enda at jeg vet han har vært utro. Er så sint og ulykkelig og prøver å finne ut når jeg skal si det til han. Ønsker ikke at det skal være slutt men klarer ikke å leve videre med han etter dette. Jeg vet bare at i det rettet jeg forteller han om utroskapen så er forholdet over fra hans side også😭 Anonymkode: e3374...a73 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 Jeg forstår alle grunnene dine for å være sint. Men er du ikke også sint for at han har utgitt seg for å være noe han ikke er? For jeg regner med at du ikke hadde blitt sammen med han i utgangspunktet hvis han hadde vært ærlig om at han ikke klarer å styre seg hvis han får sjans på andre. Han er en svindler. Anonymkode: 9213a...bd2 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #8 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han fineste mannen jeg aldri hadde trodd kunne gjort det mot meg har vært utro. To ganger med to damer. Begge la an på han, og han klarte ikke styre seg når han fikk oppmerksomhet og bekreftelse. Det var mer spenning enn for sex. Han har kun ligget med hun ene, hun andre ønsket forhold, men han hadde ligget med hun også hvis han fikk sjansen. Det er selvfølgelig slutt. Alle fremtidsdrømmene mine og planene våre er i grus. Det føles som jeg står midt i en krise, selv om det er en stund siden nå. På den ene siden ønsker jeg bare at han velger meg. På den andre siden er jeg så SINT. Det er et sinne jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Sint for at han velger andre ekle jenter. Sint for hvordan han får meg til å se ned på disse jentene. Sint for at han kunne ofre forholdet vårt på den måten. Mest av alt er jeg så sint for at han ikke kan ta det tilbake. Råd? Anonymkode: f866d...663 Det er mye sunnere å være sint enn lei seg. Bruk sinnet til å komme deg videre! Anonymkode: e3374...a73
Nooni Skrevet 19. januar 2022 #9 Skrevet 19. januar 2022 Sinnet ditt er forståelig og berettiget. Syns du har fått gode forslag fra andre i tråden. Jeg vil bare minne deg på noe du allerede vet; ditt sinne går bare ut over deg selv, så forsøk å se fremover. Det som har skjedd definerer ikke deg.Det sier ingenting om hvem du er og hvilken verdi du har. Du var uheldig i valget av kjæreste, men livet går videre. Det er lett å si at du ikke skal/bør tenke så mye på han og det som har skjedd, men for meg fungerer det å lage meg distraksjoner som holder meg opptatt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #10 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han fineste mannen jeg aldri hadde trodd kunne gjort det mot meg har vært utro. To ganger med to damer. Begge la an på han, og han klarte ikke styre seg når han fikk oppmerksomhet og bekreftelse. Det var mer spenning enn for sex. Han har kun ligget med hun ene, hun andre ønsket forhold, men han hadde ligget med hun også hvis han fikk sjansen. Det er selvfølgelig slutt. Alle fremtidsdrømmene mine og planene våre er i grus. Det føles som jeg står midt i en krise, selv om det er en stund siden nå. På den ene siden ønsker jeg bare at han velger meg. På den andre siden er jeg så SINT. Det er et sinne jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Sint for at han velger andre ekle jenter. Sint for hvordan han får meg til å se ned på disse jentene. Sint for at han kunne ofre forholdet vårt på den måten. Mest av alt er jeg så sint for at han ikke kan ta det tilbake. Råd? Anonymkode: f866d...663 Å være sint er en sunn måte å bearbeide sviket på. Slipp sinnet løs og bli ferdig med det. Og så lærer du kanskje å være mer kritisk neste gang du vurderer en partner. Anonymkode: 77d02...0cf
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #11 Skrevet 20. januar 2022 Tror jeg føler meg ekstra ydmyket for at han ikke tigger og ber om å få meg tilbake Anonymkode: f866d...663 2
Krakatoa Skrevet 20. januar 2022 #12 Skrevet 20. januar 2022 Du hadde ikke en sjanse. Han gikk inn for å lure deg. DETTE ER IKKE DIN FEIL! Selv om det er vanskelig å se nå, er ikke dette et menneske du trenger eller faktisk vil ha i livet ditt. Jeg snakker dessverre av egen, smertefull erfaring. https://www.chumplady.com/about-chump-lady/ Anbefales. Har selv fått gode perspektiv på ting gjennom denne siden. De som velger å være utro, har en ting til felles: de bryr seg ikke om den de er utro mot. De har ingen respekt for dem.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #13 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 16.59): Og så lærer du kanskje å være mer kritisk neste gang du vurderer en partner. Anonymkode: 77d02...0cf Dra til helvete med sånne idiotkommentarer. Det der er bare tull å si! Anonymkode: 0493d...85f 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #14 Skrevet 21. januar 2022 Folk legger alt for mye i det å være utro, det er absolutt ikke verdt å gå i kjelleren for, det gjør det bare verre for seg selv. Nei vel, så var ikke forholdet en dans på roser likevel, da må man bare riste det av seg og gå videre, eller tilgi og fortsette. Livet er for kort til å bruke mye tid på sorg eller sinne over sånt. Anonymkode: 061a5...d7c 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #15 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 16.36): Er i din situasjon nå og han vet ikke enda at jeg vet han har vært utro. Er så sint og ulykkelig og prøver å finne ut når jeg skal si det til han. Ønsker ikke at det skal være slutt men klarer ikke å leve videre med han etter dette. Jeg vet bare at i det rettet jeg forteller han om utroskapen så er forholdet over fra hans side også😭 Anonymkode: e3374...a73 Har dere barn du må ta hensyn til? Hvis ikke ville jeg bare gått. Lurer han på hvorfor ville jeg bare sett på han. Anonymkode: d56d4...de1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #16 Skrevet 21. januar 2022 Det er så mange av dere som overreagerer ved utroskap. OK, så han pulte hora, er det verdens ende? Er det viktigere enn alt som er bra? Det var bare sex, ikke kjærlighet. Det er mange som gjør ting så veldig mye større enn de er, det er som dere elsker drama, og bruker enhver sjanse på å lage mer drama! Tenk hvor mange som har valgt å gå fra noe som kunne blitt et godt samliv, fordi han i en halvtime brukte tiden på en annen...dere lager dere bilder av at det er noen big deal. Alt det gode dere har trumfer dette lett, eller burde gjøre det! Anonymkode: 707a4...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #17 Skrevet 21. januar 2022 Uten at du visste det så holdt han andre muligheter åpne. Du var til syvende og sist en "Option" for ham og ikke det endelige og eneste valget. Hadde dere definert forholdet deres?(og bestemt dere for å være eksklusive?) Det er veldig mange menn som har den holdningen at menn ikke trenger å være trofaste. "Alle må jo forstå at noe så bra som en kjekk ung mann må dele seg på flere damer" holdning! Anonymkode: ce46e...e10 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #18 Skrevet 21. januar 2022 Hvorfor sier du at de andre jentene er ekle? Det er jo klart at når man får anledning til å ligge med damer som er digtere enn dama så er det jo vanskelig å si nei. Sånn er det jo bare. Anonymkode: 9bf04...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå