Gå til innhold

Hvor mye sover deres 7 mnd gammel baby på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Totalt? 

min sover kun 30 min dupper så i løpet av dagen kan det i sum bli 1.5 time hvilket jeg leser er veldig lite:/

Anonymkode: 12faa...965

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Totalt? 

min sover kun 30 min dupper så i løpet av dagen kan det i sum bli 1.5 time hvilket jeg leser er veldig lite:/

Min er 6 og en halv mnd og sover en lang dupp på 2,5-3,5 timer i 11 tiden. 

Anonymkode: 311c8...9f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Totalt? 

Det gjorde min og. Var først rundt 8-9 mnd han begynte å få lengre lurer på 45 min -1,5 time.

Han hadde åpenbart ikke lest instruksjonen om at det var for lite 🤷‍♀️ Stresset en del med det før jeg innså at babyer er forskjellige.

Anonymkode: 4ad2d...2af

Skrevet

Sov på den tiden 3*30 min på dagtid. Sykt irriterende, men sånn var det. Er nå over 2 år og sover mer både på dag og natt enn hun gjorde i den perioden.

Anonymkode: 08c47...abd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 14.00):

Totalt? 

1,5-3 timer.

Hørte på foreldrerådet med søvneksperten Caroline lorentzen å hun mente så lenge baby viser at hen er glad og har det bra så ikke stress med det

Anonymkode: f191b...0e4

Skrevet

Hvor lenge sover baby på natta da? Her sover hun mellom 4 og 7 timer totalt på dagtid, men hun sovner ikke for natta før mellom 23 og 4 så hun trenger mer søvn på dagen enn andre babyer.

Anonymkode: 9fcd4...e95

Skrevet

Vår sover fra 7 om kvelden til 8 om morgenen, pluss 2x45 minutters dupping (lengre hvis vi er på trilletur eller kontaktdupper :) ) 

Anonymkode: f737e...d4d

Skrevet

7,5 mnd og har akkurat gått fra 3 til 2 dupper. De har frem til nå vært på 35 min, nå hender det at de kan vare i opptil 1,5 time (altså, det har skjedd to ganger). Legger seg mellom 18 og 19 og sover til 8, så til sammen blir det vel nok søvn. Har tre barn, og ingen av de har sovet dupper på mer enn 45 min på dagtid. 

Anonymkode: 6b777...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...