AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Skal ut og fly med mini i helgen for første gang. Gruer meg litt, aner ikke hvordan det blir med apekatten på fly i nesten 4 timer. Noen som har noen gode tips eller råd? Skal ha med ipad med filmer og spill, tegnesaker, cherios og masse snacks, noen bøker og leker. Anonymkode: 50727...8d6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Britax two way som sete i flysetet. Mobil med nedlastede videoer. Hodetelefoner. Mye snacks som ikke smuler/griser. Klistremerker. Anonymkode: e1e6b...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Liker triplets of Copenhagen sin reisekoffert hvor hun lager en liten lekekoffert til hvert av barna før lang kjøretur med litt snæx, klistremerker og småleker. Noe nytt og noe gammelt tror jeg. De klarer jo å kjøre København-Oslo med fire små, så da er det sikkert en god ide. Mitt beste tips er å senke skuldrene og forsøke å være avslappet selv, da blir i alle fall mine roligere. Er jeg stressa så går de rett i taket. Anonymkode: 5aafd...a95 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå