Gå til innhold

oriflame


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

:D Hei jeg lurer på om det er noen som har kjennskap til oriflame sine produkter?Vurderer å bestille men det er litt dyrt så derfor spør jeg om andres erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Litt - men syns ikke kvaliteten rettferdiggjør prisen, det er forresten en smakssak, går jeg ut fra. Kan du ikke prøve noe av det minst kostbare først så kan du se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har rimelig god kjenskap til Oriflame's produkter.

:blunke: Har brukt de i en årrekke faktisk.

Og er veldig fornøyd med dette merke.

Man får produktene billigere ( 20 %)dersom man er medlem i Oriflame.

Medlemsskapet er helt uforpliktende.

Er litt usikker på hva jeg får lov å skrive her inne, så jeg håper du sender meg en mail, eller en pm, så forklarer jeg mer.

Hilsen Tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere forhandler av oriflame må jeg si at produktene ikke er så gode som prisen tilsier.Vil anbefale deg å prøve LR's produkter i stede.

De er gode, og rimelige. Har vært forhandler av begge, men har fortsatt troa på LR's produkter

-Tirill :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, LR er ikke en forkortelse for noe.

Det var en forkortelse for Line Racine en gang i tiden, men så vidt jeg har fått med meg skulle det ikke være en forkortelse, men rett og slett navnet...

-Tirill :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Hvor selges produktene fra LR? Parfymerier eller på party's slik som Oriflames??

Alltid nyskjerrig på nye ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skulle vært moro og vist hvor lang tid det er siden Tirill var forhandler av Oriflame's produkter ??

Om det var før de nye medlemskaps-mulighetene kom ??

Og de produktene du ikke var fornøyd med.... tok du det opp med Oriflame ?? Byttet du dem, eller krevde pengene tilbake ??

De mottar nemlig ikke mange klagene før de tar et produkt ut av sortimentet.

ang. LR...som forhandler av dette merke....har man ikke forpliktelser der...sånn som minstekjøp osv ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på begge innleggene i en fei...

Jeg var medlem/ forhandler for oriflame akkurat i den tiden de starta med medlems-styret sitt...

Holdt på såpass lenge at jeg fant ut at oriflame absolutt ikke sto i min smak/ kvalitet i forhold til pris og forventninger.

Jeg tok det ikke opp, fordi dette var kjent blandt de jeg kjente (som var forhandlere) Og derfor ikke var noe jeg anså som klage grunn.

En annen ting jeg reagerte på med oriflame's prod. var at sminken aldri varte en hel dag... Det gjør LR's...

Ja, LR er et sånnt homeparty-opplegg.

Men det er absolutt ikke noe minstekjøp i mnd'en / året.

Du kan være passiv medlem der også. Men for å begynne å tjene penger på det man har solgt (i tillegg til prosenten man får som forhandler) Må man ha en viss salgs-sum...

Innviklet det der... :blunke:

-Tirill :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke nølt med og reklamere på produktene, dersom de ikke holdt mål.

Det at det var "kjent" for de andre forhandlerene du kjente, sier vel mer om dem, enn om Oriflame's 100 % byttegaranti ???

For og få et system til og virke, så må man bruke det også....ikke sant ??

Sitter man med info som et firma burde hatt, (uansett merke) så er det vansklig og forbedre en ting også, dersom til og med forhandlerene tier still ?!?!?!

Det virker på meg at en del av de "gode gamle" konsulentene fikk litt problemer med å godta de nye medlemsmulighetene...noe din omtale om saken også viser: Jeg var medlem/ forhandler for oriflame akkurat i den tiden de starta med medlems-styret sitt...

Et nytt system trenger tid på seg, uansett hvor det skjer... og ser man på nye ting, men litt positive "briller" så går ting som regel litt bedre...

Jeg for min del liker den nye muligheten mye bedre.... det og kunne handle når og hvor man vil. Men man må selvfølgelig handle av et "Medlem" dersom man ikke er det selv.

Ang. Sminkens holdbarhet !!!

Jeg jobber ute hele dagen, i all slags vær, og føler ikke at det er no' problem med å få sminken til Oriflame å sitte.

Men rett skal være rett....Mascaraen min, er av den vannfaste typen :D

Ang. LR.

Når man bestiller der (Som medlem ) ...må man ikke bestille for ett vist beløp, for og få bestille...eller kan man om man vil, kun kjøpe en "katalog" til eks. 2 kr ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du missforsto meg litt Cita...

Jeg sluttet ikke pga medlems-opplegget. Jeg syntes også det var en fin løsning for å få med flere folk...

Jeg sluttet fordi jeg ikke var fornøyd med produktene, og hadde funnet min elsk til LR produktene i stede...

Jeg hadde holdt på med LR lenge før jeg startet med Oriflame, men med oriflame tenkte jeg at jeg kunne selge litt bare på navnet, fordi det var bedre kjent... ;-)

Men når jeg ikke likte det jeg solgte, kunne jeg vel ikke selge det heller ble konklusjonen...

Men siden du holder på med oriflame, så vet vel du også at hudtypene er forskjellige på forskjellige mennesker... Og derfor kan vel du ha hatt bedre utbytte av Oriflame sitt, enn hva jeg hadde.

Jeg snakker varmt om det jeg har bra effekt / virkning av.

Og det gjør du også...

Ang LR er minstebestilling *hvis* du skal bestille noe 250,-

Og jeg ser ikke hensikt i å bestille -en- katalog for kr. 2 (??) Da denne blir sendt til meg automatisk når det kommer ut en ny en...

-Tirill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg missforstod deg Tirill !!

For jeg syntes det nye medlemsskaps-opplegget er en helt utrolig bra greie. Det at folk kan velge selv, er en god ting....

Du hadde også en helt grei grunn for og slutte med Oriflame.

Man må like produktene man selger, ellers så er det nesten umulig....

Det holder ikke med en tanke om at her er det penger å tjene.

Når forhandleren er negativ, da er det ikke lett å drive butikk :D

Men da er vi over på de forskjellige hudtypene du nevner :blunke:

Skal man få et perfekt resultat, så må man vite hva utgangspunktet er.

Dvs. hudtypen.

Det som får sminken til og sitte hos meg, krever et annet grunnarbeide enn hos deg.

Man kan ikke gå igang med å legge en makeup uten å ta hensyn til hudtypen ... Så hadde du vært borti de rette folka i Oriflame, så tror jeg kanskje du også ville lært, hvordan man får makeup som holder.

Men men, uansett....vi sporet kraftig av her, i forhold til hva diskusjonen egentlig dreide seg om :oops:

Det var nemlig om det var noen som hadde erfaring med dette merket, og at hun som startet diskusjonen syntes det var litt dyrt.

Jeg er og blir et stort "fan" av Oriflame,

Og hva prisen angår....så er det overhodet ikke dyrt.

Oriflame har 19 tilbudskataloger ute i året, så dine favoritter vil en eller annen gang være på tilbud.

Som uforpliktet medlem, så får du 20 % rabatt på alle produkter, selv på tilbudsprisen igjen, så man kan ikke si noe på prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tirill !!

Jeg trekker meg fra diskusjonen nå, da jeg ikke klarer og følge deg på det nivået der man begynner og "kalle" folk det ene og det andre.

Det kommer det skjelden noe konstruktivt ut av, og det blir utrolig dårlig lesning, for de andre brukerene her inne.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...