Gå til innhold

Han overkjører meg foran barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg og mannen krangler og vi for eksempel har blitt enige om at barna ikke skal ha mer iPad eller få en is, så går han og gir de det på pur f. Jeg føler meg umyndiggjort og tråkket på. Han går også rett i senga og jeg må alltid gi meg på diskusjonene våre. 

burde jeg gjøre det slutt? Er ikke mine barn, forresten, og jeg har vært i bildet i snart 1 år. De er 7 og 10.

Anonymkode: 423e6...99e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke dine barn sier du...

Helt ærlig så hadde jeg ikke brydd meg. Så lenge du ikke har barn som er dine der,og som ikke føler på forskjellsbehandling så hvorfor bryr du deg? Ikke ditt stress..

Skrevet

Hvorfor oppdrar du andre personers barn? 

La de biologiske foreldrene ta det ansvaret. 

Anonymkode: bd1a4...d2c

• Liker 2
Skrevet

La ham ta alt ansvaret og arbeidet med barna.

Anonymkode: 2892b...dbd

• Liker 9
Skrevet
BethD skrev (1 minutt siden):

Det er ikke dine barn sier du...

Helt ærlig så hadde jeg ikke brydd meg. Så lenge du ikke har barn som er dine der,og som ikke føler på forskjellsbehandling så hvorfor bryr du deg? Ikke ditt stress..

Problemet her er jo at han hele tiden ønsker at jeg skal hjelpe han og passe på hans barn. Men når han er uenig så gjør han ting som å gi de iPaden, for at han selv skal slække…

• Liker 2
Skrevet

Burde du gjøre det slutt? Nei. 
Men terapi kan være tingen. 
Jeg ble ihop med hen som hadde en 3 år gammel unge. Jeg ble konstant nedsablet og ungen sa selv at hen trengte ikke å høre på meg fordi jeg bestemte ikke. Partneren min sa seg selv enig tilslutt med å gå i terapi og få en løsning på det. Hadde barne psykolog som snakket med ungen på egenhånd og som kunne konstantere ovenfor min partner hvilket syn ungen hadde på meg fordi partneren hele tiden sablet meg ned. Psykologen kom med tips om hvordan det kunne løses.

Litt sårt at partneren min ikke trodde på meg før partneren ble fortalt det ifra andre, men men, gjort er gjort, og ting er i dag særdeles mye bedre. Jeg er mer elsket av ungen i dag og vi har ett veldig godt bånd oss imellom.

Og partneren lot meg få være en foreldrefigur for ungen, noe som har tjent oss alle godt.

Anonymkode: a90c2...63b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor oppdrar du andre personers barn? 

La de biologiske foreldrene ta det ansvaret. 

Anonymkode: bd1a4...d2c

Fordi han ikke klarer det selv. Da er det TV og IPAD og godteri hele dagen. Og herjing i stua. Og fordi han har bedt om hjelp. Men når vi krangler, da er ikke jeg viktig lenger. 
TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi han ikke klarer det selv. Da er det TV og IPAD og godteri hele dagen. Og herjing i stua. Og fordi han har bedt om hjelp. Men når vi krangler, da er ikke jeg viktig lenger. 
TS

Altså, ungene tjener på at vi har diskusjoner.. for da får de IPAD. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS

Hvorfor krangler dere? 

Fatter ikke at voksne folk gidder å kaste bort tiden sin på å krangle hele tiden. En diskusjon i ny og ne, ja. Men å krangle, det hadde jeg aldri orket. 

Anonymkode: a16e8...b50

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor krangler dere? 

Fatter ikke at voksne folk gidder å kaste bort tiden sin på å krangle hele tiden. En diskusjon i ny og ne, ja. Men å krangle, det hadde jeg aldri orket. 

Fordi jeg mener det er for mye IPAD og han sier seg enig, og i neste sekund så går han til ungene og gir de IPAD.  Og fordi jeg mener barna er bortskjemte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Problemet her er jo at han hele tiden ønsker at jeg skal hjelpe han og passe på hans barn. Men når han er uenig så gjør han ting som å gi de iPaden, for at han selv skal slække…

Slutt å vær der når ungene er der. 

Men en fyr med så lite respekt for partneren sin, bør faktisk dumpes.

Anonymkode: a9301...249

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da er det vel enkelt? si du ikke gidder det når han skal være sånn som han er! enkleste i verden 

Skrevet

Hans barn, han bestemmer. Lev med det eller gå

Anonymkode: 4152e...6d8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Fordi jeg mener det er for mye IPAD og han sier seg enig, og i neste sekund så går han til ungene og gir de IPAD.  Og fordi jeg mener barna er bortskjemte.

Ok, trodde først dere kranglet om andre ting og da dro han fram dette i tillegg. 

Hadde ikke orket å bry meg. Hadde heller ikke orket å involvere meg i et forhold når far er som han er.

Slutt å bry deg. Neste gang han spør om hjelp, si at du ikke gidder fordi det bare blir krangling av det.

Gi faen, rett og slett. Ikke dine unger og når far er så lite konsekvent som han er, ja, da hadde jeg ikke orket! 

• Liker 4
Skrevet

Dette hadde jeg ikke orker. Hvis han strategi på diskusjoner er slik du beskriver. At det er typisk for han. Så er han svært umoden og en fyr som ikke klarer å stå i det. Hadde ikke vært en jeg ville hatt barn med. Evt kul hvis jeg var innstilt på å gjøre det aller meste med barna alene.  Du må tenke deg om. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...