AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Som tittelen sier - hva slags antrekk assosierer du med ei grå mus som er i midten av 30-åra? Anonymkode: cdfa2...b82
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Jeg synes dagens mote med vide, korte bukser og overdimensjonerte jakker får alle til å se ut som grå mus. Spør meg igjen når denne trenden er over. Anonymkode: a54c5...a0d 11
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Ingen konkrete antrekk egentlig, men trygge valg som ingen tenker noe over. Gjerne mye pastellfarger, lite kontraster. Ofte blå jeans, og ellers klær som ikke sier noe om meninger eller tilhørighet til en eller annen subkultur. Anonymkode: bca2c...fa3 1
Mymlen Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Skinny jeans, vanlig genser med standard-snitt, cardigan, sneakers ala lave converse. Typisk 30-år gammel lærerlook. Pene damer ofte, og klærne er ikke stygge. Men faller definitivt innenfor kategorien "grå mus". 10
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 Så ei på biblioteket som jeg antok var bibliotekar, så ut til å være i begynnelsen av 30-åra, og hadde på seg: - litt tykk grå strømpebukse - løstsittende olivengrønn / grå / brun ullkjole med mønster - pynteskjerf - lave sko - sånn typiske bibliotekar-briller, og kommunegrått hår Anonymkode: cdfa2...b82 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #6 Skrevet 19. januar 2022 Skinny jeans, sneakers, cardigan i duse farger. Anonymkode: 491e8...2c9 6
skreppamedleppa Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 Farger som baige, svart, grått og marineblått.. Antrekk og farger som går "i et med parketten" som ikke utpeker seg på noen som helst måte uten om kjedelig, håret langt-halvlangt ofte i hestehale. Cardigan, svære skjerf, skoletter 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #8 Skrevet 19. januar 2022 Mymlen skrev (54 minutter siden): Skinny jeans, vanlig genser med standard-snitt, cardigan, sneakers ala lave converse. Typisk 30-år gammel lærerlook. Pene damer ofte, og klærne er ikke stygge. Men faller definitivt innenfor kategorien "grå mus". Etter denne definisjonen er jo nesten alle grå mus.🙄 Dette er jo en helt klassisk og vanlig stil, de fleste jeg kjenner går kledd slik. De jeg kjenner som går kledd i vide bukser, i andre sko enn sneakers og i fargerike bluser er definitivt mer grå mus. Det er jo totalen som avgjør om noen er grå mus. De jeg kjenner med skinny jeans, genser og sneakers er ofte sminket, har langt hår, er slanke og pene, i tillegg til at de ofte er blide, søte og hyggelige. Det er så langt fra grå mus man kommer, spør du meg. Jeg syns de som går uten sminke, de som har kort hår eller de som kler seg i "telt" pga stor kropp er grå mus. Anonymkode: 1b27f...d66 5
skreppamedleppa Skrevet 19. januar 2022 #9 Skrevet 19. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Etter denne definisjonen er jo nesten alle grå mus.🙄 Dette er jo en helt klassisk og vanlig stil, de fleste jeg kjenner går kledd slik. De jeg kjenner som går kledd i vide bukser, i andre sko enn sneakers og i fargerike bluser er definitivt mer grå mus. Det er jo totalen som avgjør om noen er grå mus. De jeg kjenner med skinny jeans, genser og sneakers er ofte sminket, har langt hår, er slanke og pene, i tillegg til at de ofte er blide, søte og hyggelige. Det er så langt fra grå mus man kommer, spør du meg. Jeg syns de som går uten sminke, de som har kort hår eller de som kler seg i "telt" pga stor kropp er grå mus. Anonymkode: 1b27f...d66 Dere får være enige om å være uenige da. Trådens hovedoverskrift lyder som følger "hva slags antrekk assosierer du med...." Alle trenger ikke ha en samlet universell definisjon, og alle trenger ikke være enig med alle her. Du har din versjon, men det er ikke noe å ta på vei for at andre har en helt annen definisjon, en definisjon jeg er langt på vei enig med henne i. Endret 19. januar 2022 av skreppamedleppa 9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #10 Skrevet 19. januar 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Etter denne definisjonen er jo nesten alle grå mus.🙄 Dette er jo en helt klassisk og vanlig stil, de fleste jeg kjenner går kledd slik. De jeg kjenner som går kledd i vide bukser, i andre sko enn sneakers og i fargerike bluser er definitivt mer grå mus. Det er jo totalen som avgjør om noen er grå mus. De jeg kjenner med skinny jeans, genser og sneakers er ofte sminket, har langt hår, er slanke og pene, i tillegg til at de ofte er blide, søte og hyggelige. Det er så langt fra grå mus man kommer, spør du meg. Jeg syns de som går uten sminke, de som har kort hår eller de som kler seg i "telt" pga stor kropp er grå mus. Anonymkode: 1b27f...d66 Det er jo nettopp det at de fleste går kledd slik, samt at det er duse farger og trygge/passive valg, at det oppfattes som grått. Det er pregløst. Anonymkode: bca2c...fa3 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #11 Skrevet 19. januar 2022 Slik jeg gikk kledd på butikken istad: Skinny jeans, joggesko og didriksonsjakke 🤭 Følte meg hvert fall veldig grå mus. Anonymkode: bc8a1...cf2 5
Fufu Skrevet 19. januar 2022 #12 Skrevet 19. januar 2022 (endret) Jeg har blitt så gammel og kjedelig at jeg bryr meg veldig lite om andres klesstil. Alle kan være en grå mus eller et fyrverkeri av et menneske uavhengig av klærne de har på seg. Noen av de med mest fargesprakende stil er noen av de kjedeligste og satte jeg har møtt og vice versa. Det er personligheten som teller, tross alt. Endret 19. januar 2022 av Fufu 8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #13 Skrevet 19. januar 2022 Knelangt kort, grått eller rutete skjørt, stoffbukse med høyt liv og stort belte med brosje, knelangt brunlig kjøle som henger som en sekk… Anonymkode: 09b63...b59 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #14 Skrevet 19. januar 2022 Blå jeans uten fasong + rød allværsjakke + lave sneakers + hår i rufsete "dott" Kan også være sliten småbarnsmor Anonymkode: 816d7...469 2
Gjest Paramount Skrevet 19. januar 2022 #15 Skrevet 19. januar 2022 Allværsjakke er signalplagg nr 1 for grå mus. Eller alle typer vindjakker. Deretter romslige momjeans eller litt vid mørk dressaktig bukse med synlige hår og rusk.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #16 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo nettopp det at de fleste går kledd slik, samt at det er duse farger og trygge/passive valg, at det oppfattes som grått. Det er pregløst. Anonymkode: bca2c...fa3 En grå mus er ikke en gjennomsnittlig person, som er det du beskriver her. En grå mus er særdeles kjedelig og lite attraktiv. Anonymkode: 1b27f...d66 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #17 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blå jeans uten fasong + rød allværsjakke + lave sneakers + hår i rufsete "dott" Kan også være sliten småbarnsmor Anonymkode: 816d7...469 Bytt ut rød jakke med blå, så har du meg. Grå mus og småbarnsmor 😅 Anonymkode: 89f6b...436 3
Nuith Skrevet 19. januar 2022 #18 Skrevet 19. januar 2022 Oversized jakke eller strikkagenser i grå/brun/beige-toner. Egentlig det meste av strikkegensere uansett farge.
Ænema Skrevet 19. januar 2022 #19 Skrevet 19. januar 2022 Tydeligvis er jeg en grå mus da. har alltid sorte tights. eneste jeg orker å gå med. sort didriksonsjakke om sommeren, blå didriksons jakke om vineren. lang genser/skjorte og joggesko. det er komfort som teller når man bikker 45. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #20 Skrevet 19. januar 2022 Tynne strikkagensere/ jakker, som alltid er ett eller to nummer for liten, og man ser t-skjorta eller skjorta under bukle seg bak stoffet. Både menn og kvinner som kler seg slik, og tror det er pent. Mange av dem. Det er grå mus for meg. Hva som helst for å se mest mulig ordinær ut. Anonymkode: 0fe4e...6d7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå