AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Har kjøpt en hund. Har eid hund før og har naturligvis satt meg inn i hva det vil si å eie denne hunderasen. Barnet mitt hadde en dag stolt fortalt hvilken hunderase vi skal få og da hadde familiemedlem (fars side) fortalt hvilket dårlig valg dette er. Barnet dro dit på besøk under "min uke". Barnet kom hjem og syntes dette var slemt sagt. Barnet var med å så på valpen og gleder seg såklart. Jeg er ikke sammen med faren til barnet mere. Personen som sa dette fikser ikke holde snavla si når hun har en mening om et eller annet... Kjenner dette provoserer meg så grasalt!!🙄 Jeg skal vel bare la dette gå ja? Anonymkode: 252a9...17d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Jeg tenker at det vel er lite å tjene på å skulle gjøre noen større sak ut av det. Du får trygge barnet på at dere har tatt en god avgjørelse for dere, og at du synes at hvis ikke familiemedlemmet har noe fint å si - så kan de la være. Hvis det blir mer snakk om dette bør du kanskje ta det opp med far/familiemedlemmet. Anonymkode: b3a67...6b6 5
nomore82 Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Ignorer. Til barnet ditt så forteller du at meninger er som ras***l, alle har ett. Og selv om hun mener det er et dårlig valg for henne så er det fortsatt et godt valg for dere. Kanskje du på denne måten klarer å få barnet ditt til å kalle henne ra***øl. Uten å egentlig ville det... 😇 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå