Dolce Skrevet 19. januar 2022 #21 Del Skrevet 19. januar 2022 Whistler skrev (3 timer siden): EU har hatt krav om koronapass lenge, og regjeringen her hjemme har ikke gjort antydning til å ville innføre det. Du kommer ikke ombord på et fly til EU uten koronapass så det påvirker deg allerede hvis du skal reise. Til og med om du skal en snartur til Sverige trenger du koronapass. Akkurat. Det har overhodet ingen betydning om hundrevis/tusenvis demonstrerer i knøttlille Norge. Du kommer deg ikke ombord på et fly til utlandet uten koronapass. Og innenriks i Norge er det foreløpig ikke snakk om å innføre koronapass. Så hva vil TS egentlig demonstrere mot? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 19. januar 2022 #22 Del Skrevet 19. januar 2022 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 19. januar 2022 #23 Del Skrevet 19. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (13 timer siden): Vurderer du å bli med? jeg vurderer det ja. Koronapass er en uting som EU skal tre nedover hodene våre nå. Og her nikker vi og godtar. hvis jeg skulle deltatt i noe som samlet en folkemengde i det smitten eksploderer i landet, så skulle det vært for et vesentlig bedre formål enn dette. Høres ut som en supersprederevent for uvaksinerte spør du meg. Nei takk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 20. januar 2022 #24 Del Skrevet 20. januar 2022 Syns corona-pass hadde vært en flott løsning jeg! Demonstrasjonstog midt i en pandemi sier vel litt om hva som befinner seg oppe i topplokket til enkelte. Hvorfor ikke bruke sosiale media i steden?? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 20. januar 2022 #25 Del Skrevet 20. januar 2022 Ikke vil de tiltak, ikke vil de ha restriksjoner og ikke vil de ha vaksine heller. Hadde de tenkt å trylle seg ut av pandemien, eller hva er logikken der? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pivot Skrevet 20. januar 2022 #26 Del Skrevet 20. januar 2022 Imsdalen skrev (1 time siden): Ikke vil de tiltak, ikke vil de ha restriksjoner og ikke vil de ha vaksine heller. Hadde de tenkt å trylle seg ut av pandemien, eller hva er logikken der? Hvem er "de" som ikke vil ha tiltak eller restriksjoner? Vaksinasjon er frivillig, og alle uvaksinerte er ikke i risiko for alvorlig sykdomsforløp, men uvaksinerte behandles likevel som en ensartet gruppe. Hva oppnår man egentlig med et koronapass basert på vaksinestatus? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 20. januar 2022 #27 Del Skrevet 20. januar 2022 Pivot skrev (2 minutter siden): Hvem er "de" som ikke vil ha tiltak eller restriksjoner? Vaksinasjon er frivillig, og alle uvaksinerte er ikke i risiko for alvorlig sykdomsforløp, men uvaksinerte behandles likevel som en ensartet gruppe. Hva oppnår man egentlig med et koronapass basert på vaksinestatus? Hvem de er vet ikke jeg, men det er jo noen som demonstrere mot tiltak og restriksjoner også. Jeg antar bare at det er de samme som ikke vil ha vaksine og som nå demonstrere mot koronapass, for jeg synes argumentasjonen stort sett går i den samme antivitenskapelige retningen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest431 Skrevet 20. januar 2022 #28 Del Skrevet 20. januar 2022 Smugleseren skrev (8 timer siden): Syns corona-pass hadde vært en flott løsning jeg! Demonstrasjonstog midt i en pandemi sier vel litt om hva som befinner seg oppe i topplokket til enkelte. Hvorfor ikke bruke sosiale media i steden?? Enig! Blir som alle idiotene som demostrerte for BLM… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 20. januar 2022 #29 Del Skrevet 20. januar 2022 Håper mange møter opp i Kristiansand på lørdag. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 20. januar 2022 #30 Del Skrevet 20. januar 2022 Kågebruker skrev (12 timer siden): Kommer ikke til å demonstrere mot det. Men personlig mener jeg at det er et overgrep og fascisme i vår tid med slike tiltak. Bra vi ikke har det i Norge. Men ta vaksinen folkens. Jeg har vist frem grønt koronapass for å komme inn på fotballkamp. Det gjør meg da ingenting. Her er vi vaksinert både to og tre ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest431 Skrevet 20. januar 2022 #31 Del Skrevet 20. januar 2022 sommermor skrev (6 minutter siden): Jeg har vist frem grønt koronapass for å komme inn på fotballkamp. Det gjør meg da ingenting. Her er vi vaksinert både to og tre ganger. Dobbeltvaskinerte kan jeg gå god for. Problemet blir når man krever boosterdose for å få grønt koronapass. Da tvinger man folk som ikke bør ta boosterdose, eller ikke har behov for boosterdose til å ta den, kun for å få grønt koronapass. FHI har sagt i flere sammenhenger at er man under 45 og ikke har underliggende sykdommer behøver man heller ikke boosterdose, da fordelene ikke veier opp for ulempene ved eventuelle bivirkninger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 20. januar 2022 #32 Del Skrevet 20. januar 2022 Nei, jeg har termin om 2 uker så jeg har veldig lite lyst å risikere å få omicron i en stor folkemengde akkurat nå! 😅 Men jeg støtter ikke noe vaksinepass (hva er pointet, at vaksinerte skal få smitte hverandre i kontrollerte former? Det er smittsomt for vaksinerte også, for dem som ikke vet dette enda. Kjenner flere som har opplevd dette med 2 og 3 doser. ) heller ikke denne mobbingen av uvaksinerte hvor de vaksinerte kaller dem antivaxxere, og dømmer dem for valgene sine. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 20. januar 2022 #33 Del Skrevet 20. januar 2022 sommermor skrev (24 minutter siden): Jeg har vist frem grønt koronapass for å komme inn på fotballkamp. Det gjør meg da ingenting. Her er vi vaksinert både to og tre ganger. Jeg er også vaksinert. Skal ta min tredje dose når det blir mulig. Men det betyr ikke at jeg ønsker et apartheidsamfunn. Vi bør ikke gå i den retningen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 20. januar 2022 #34 Del Skrevet 20. januar 2022 Etter gjentatte ryddinger stenges tråden. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg