GrønnNellik68 Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Vurderer du å bli med? jeg vurderer det ja. Koronapass er en uting som EU skal tre nedover hodene våre nå. Og her nikker vi og godtar. 11
LivetErEnLek Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Altså...... Norge har ikke tatt i bruk koronapass innenlands. Skal vi begynne å protestere på ting som ikke skjer også nå? 24
GrønnNellik68 Skrevet 19. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2022 (endret) LivetErEnLek skrev (6 minutter siden): Altså...... Norge har ikke tatt i bruk koronapass innenlands. Skal vi begynne å protestere på ting som ikke skjer også nå? Lov å være med å støtte de som protesterer i eu og .. får de det får vi det. Hva foretrekker du? Det vil påvirke oss hvis vi skal ut å reise bla. Endret 19. januar 2022 av GrønnNellik68 8
LivetErEnLek Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden): Lov å være med å støtte de som protesterer i eu og .. får de det får vi det. Hva foretrekker du? Det vil påvirke oss hvis vi skal ut å reise bla. For meg personlig, er det helt uproblematisk med koronapass i utlandet. Jeg har alle vaksinene og har dessuten ingen store planer om utenlands med det første. Men jeg ser at det er et etisk dilemma her, ingen tvil om det. Men til hovedspørsmålet ditt, nei, jeg skal ikke protestere mot noe som ikke er innført her enda for å støtte opp om de som lever under konsekvense av andre lands håndteringer av pandemien. 14
Gjest Warrior Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 Absolutt ikke. Er for koronapass jeg. Demonstrasjoner har det vært i mange land, men det hjelper jo ikke. Dessuten er det nesten alltid noen som må ødelegge og lage kvalme når de demonstrerer. De ødelegger for de som vil demonstrere på en skikkelig måte. Etter det har jeg alltid vært i mot demonstrasjoner uansett hva det demonstreres mot.
Rhodiola Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod.
Whistler Skrevet 19. januar 2022 #8 Skrevet 19. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (7 timer siden): Vurderer du å bli med? jeg vurderer det ja. Koronapass er en uting som EU skal tre nedover hodene våre nå. Og her nikker vi og godtar. GrønnNellik68 skrev (7 timer siden): Lov å være med å støtte de som protesterer i eu og .. får de det får vi det. Hva foretrekker du? Det vil påvirke oss hvis vi skal ut å reise bla. EU har hatt krav om koronapass lenge, og regjeringen her hjemme har ikke gjort antydning til å ville innføre det. Du kommer ikke ombord på et fly til EU uten koronapass så det påvirker deg allerede hvis du skal reise. Til og med om du skal en snartur til Sverige trenger du koronapass. 8
GammelKaktus Skrevet 19. januar 2022 #9 Skrevet 19. januar 2022 Nei, det gidder jeg ikke å demonstrere mot. At man vil benytte seg av koronapass spiller liten rolle for min del, ikke skal jeg på tur og jeg er vaksinert. 5
GrønnNellik68 Skrevet 19. januar 2022 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2022 Vel noen påstår at det ikke er så uaktuelt men hva vet jeg. 1
Kågebruker Skrevet 19. januar 2022 #12 Skrevet 19. januar 2022 (endret) Kommer ikke til å demonstrere mot det. Men personlig mener jeg at det er et overgrep og fascisme i vår tid med slike tiltak. Bra vi ikke har det i Norge. Men ta vaksinen folkens. Endret 19. januar 2022 av Kågebruker 1
Resignert Skrevet 19. januar 2022 #13 Skrevet 19. januar 2022 De som protesterer mot koronapass (og sannsynligvis er anti- vaxxere i tillegg), bør jo i anstendighetens navn også demonstrere for myndighetenes rett til å nekte dem å motta behandling om de skulle behøve det. Statistikken er jo rimelig klar på hvilken befolkningsgruppe som belaster helsevesenet mest, i forhold til antall. Det er ikke de vaksinerte.... 8
Blondiemamma Skrevet 19. januar 2022 #14 Skrevet 19. januar 2022 Har alt vært på demonstrasjon mot coronapass. Bor ikke i Norge, og her er det alt innført. 3
Example Skrevet 19. januar 2022 #15 Skrevet 19. januar 2022 Nei. At vaksinemotstandere ikke får reist stort bør de være inneforstått med. Det er nok en stund til de får gjort det. 11
Voyager Skrevet 19. januar 2022 #16 Skrevet 19. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (46 minutter siden): Vel noen påstår at det ikke er så uaktuelt men hva vet jeg. Tydeligvis ikke mye. Å demonstrere for noe som ikke er på gang til å bli innført føles litt fanatisk. 1
GrønnNellik68 Skrevet 19. januar 2022 Forfatter #17 Skrevet 19. januar 2022 Voyager skrev (3 minutter siden): Tydeligvis ikke mye. Å demonstrere for noe som ikke er på gang til å bli innført føles litt fanatisk. Det vil jo påvirke oss da vi får alle direktiver fra Eu? Og du tror ikke det kommer på sikt??? Jeg er mer usikker hvis eu legger press på oss. 2
Kaktusogsol Skrevet 19. januar 2022 #18 Skrevet 19. januar 2022 Resignert skrev (15 minutter siden): De som protesterer mot koronapass (og sannsynligvis er anti- vaxxere i tillegg), bør jo i anstendighetens navn også demonstrere for myndighetenes rett til å nekte dem å motta behandling om de skulle behøve det. Statistikken er jo rimelig klar på hvilken befolkningsgruppe som belaster helsevesenet mest, i forhold til antall. Det er ikke de vaksinerte.... Hvorfor skal man nektes behandling? Vaksinen er frivillig og de betaler jo skatt som alle andre? 6
bullehurk Skrevet 19. januar 2022 #19 Skrevet 19. januar 2022 LivetErEnLek skrev (11 timer siden): Altså...... Norge har ikke tatt i bruk koronapass innenlands. Skal vi begynne å protestere på ting som ikke skjer også nå? Ja, det er helt idiotisk. Nå åpna vi opp for tidlig, så hvordan det gikk. Forbanna tull !!
Gjest Embryo Skrevet 19. januar 2022 #20 Skrevet 19. januar 2022 (endret) Voyager skrev (12 timer siden): Tydeligvis ikke mye. Å demonstrere for noe som ikke er på gang til å bli innført føles litt fanatisk. Det kan ikke innføres over natten. Det er blitt skrevet om at myndighetene utreder muligheter knyttet til innføring. Myndighetene utreder ikke saker det er utelukket å iverksette. Når utredningen er ferdig og myndighetene har tatt et valg kan det innføres over natten (gjennom et eller flere vedtak på tinget i løpet av en dag). Det blir neppe en høringsrunde i en slik sak. Med din logikk passer det antagelig aldri å demonstrere, enten er det «ikke på gang til å bli innført» ellers er det allerede innført og for sent å demonstrere. Jeg skal ikke delta i demonstrasjonen. Tillegg/redigering: I dag leste jeg i vg at regjeringen planlegger å sende ut et forslag om koronapass på høring. Jeg tok helt feil i går da jeg skrev at det neppe blir høringsrunde. Tajik er sitert på dette i saken på vg.no om ledertrioen i Høyre på pub. Endret 20. januar 2022 av Embryo
Anbefalte innlegg