Ab_naturals Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Jeg lastet ned appen når den kom, det begynner jo å bli en stund siden nå. Har ikke fått noen varsler derfra selv, men kjenner én som har fått det. Hun fikk ikke noen andre beskjeder fra folk rundt seg eller smittesporere, så da var det nok en fremmed på bussen e.l som hadde utsatt henne for smitte. Greit å se at det funket 👍 Faktisk fikk 1750 personer varsling fra appen siste uken, men mange av disse var nok allerede varslet hvis det var en nærkontakt. Hva med dere andre her inne, bruker dere den?
Imsdalen Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Nei. Den tappet telefonen min for strøm så den har jeg slettet. 13
tonebelinda Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Imsdalen skrev (Akkurat nå): Nei. Den tappet telefonen min for strøm så den har jeg slettet. Det var i starten at det var et problem - det er endret, så tapper ikke mye strøm nå. For første versjon tappet også min telefon for strøm, det gjør ikke versjonen som ligger ute nå 3
tonebelinda Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Ab_naturals skrev (2 minutter siden): Jeg lastet ned appen når den kom, det begynner jo å bli en stund siden nå. Har ikke fått noen varsler derfra selv, men kjenner én som har fått det. Hun fikk ikke noen andre beskjeder fra folk rundt seg eller smittesporere, så da var det nok en fremmed på bussen e.l som hadde utsatt henne for smitte. Greit å se at det funket 👍 Faktisk fikk 1750 personer varsling fra appen siste uken, men mange av disse var nok allerede varslet hvis det var en nærkontakt. Hva med dere andre her inne, bruker dere den? Ja - jeg har lastet ned appen.
Imsdalen Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 tonebelinda skrev (2 minutter siden): Det var i starten at det var et problem - det er endret, så tapper ikke mye strøm nå. For første versjon tappet også min telefon for strøm, det gjør ikke versjonen som ligger ute nå Ok, får gi den en sjanse til da 4
GammelKaktus Skrevet 19. januar 2022 #6 Skrevet 19. januar 2022 Jeg har den men har aldri fått noe varsel på den. 3
Anonym Bruker40041 Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 Jeg lastet den ned med en gang den kom ut mner jeg, men den følger vel konstant med på gps og hvor man er, så den ga meg beskjed om at jeg ikke kunne ha på strømsparing. Sånne greier tapper sånn med strøm og plutselig skal alt på mobilen bruke mer strøm enn vanlig i tillegg, og det irriterer meg litt at apper liksom skal diktere instillingene på mobilen min, så jeg sletter smittesporing og lignende med en gang😅 7
Frøya90 Skrevet 19. januar 2022 #8 Skrevet 19. januar 2022 Jeg har appen, men har aldri fått noe varsel. Det er nok svært få som bruker den
enkefru Skrevet 19. januar 2022 #9 Skrevet 19. januar 2022 Jeg har den og meldte også inn når jeg var smittet, har ikke fått noen varsler 3
Gjest Embryo Skrevet 19. januar 2022 #10 Skrevet 19. januar 2022 Nei, jeg har ikke lastet ned noen av versjonene.
Gjest Sedna Skrevet 19. januar 2022 #11 Skrevet 19. januar 2022 Har den ja. Hadde glemt den av, men kom heldigvis på den slik at jeg fikk varslet via den da jeg fikk positiv test. Men smittesporeren fra kommunen nevnte den ikke.
Ab_naturals Skrevet 19. januar 2022 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2022 Frøya90 skrev (17 timer siden): Jeg har appen, men har aldri fått noe varsel. Det er nok svært få som bruker den 1.12 mill personer i Norge har lastet den ned. Sedna skrev (16 timer siden): Har den ja. Hadde glemt den av, men kom heldigvis på den slik at jeg fikk varslet via den da jeg fikk positiv test. Men smittesporeren fra kommunen nevnte den ikke. Jeg synes det er dumt at ikke smittesporerne minner folk på dette. Myndighetene har jo gått ut og sagt at den appen blir viktigere nå enn noensinne pga den høye smitten og dårlig kapasitet på smittesporing ellers. 1
Hedda-78 Skrevet 19. januar 2022 #13 Skrevet 19. januar 2022 Ab_naturals skrev (1 time siden): 1.12 mill personer i Norge har lastet den ned. Og hvor mange har slettet den etterpå? 10
Frøya90 Skrevet 19. januar 2022 #14 Skrevet 19. januar 2022 Hedda-78 skrev (47 minutter siden): Og hvor mange har slettet den etterpå? Og har Bluetooth på… 2
Tough cookie Skrevet 19. januar 2022 #15 Skrevet 19. januar 2022 (endret) Fikk sms fra FHI i dag om å laste den ned og det gjorde jeg. Har hatt den gamle versjonen også, men den sletta jeg i fjor engang fordi den tømte mobilen for strøm. Endret 21. januar 2022 av Tough cookie
Forundret.. Skrevet 19. januar 2022 #16 Skrevet 19. januar 2022 Den appen hadde jeg glemt helt ut. Her i huset har tre stykker hatt korona, med hvert tilfelle så har vi hatt kontakt med smittesporing og ikke en eneste av de vi har pratet med har nevnt appen.
Anonymous11 Skrevet 20. januar 2022 #18 Skrevet 20. januar 2022 Jeg skjønner ikke helt hva som er hensikten med appen om man som øvrig nærkontakt uansett ikke må i karantene? Er det nære/kolleger som er smittet får jeg jo beskjed om dette uansett, og symptomer følger vi vel alle med på i disse dager. 12
Gjest Adobyen Skrevet 20. januar 2022 #20 Skrevet 20. januar 2022 Imsdalen skrev (På 19.1.2022 den 9.18): Nei. Den tappet telefonen min for strøm så den har jeg slettet. Det samme skjedde her, så den vil jeg ikke ha tilbake.
Anbefalte innlegg