Gå til innhold

Hvordan vite om han liker meg ekstra?

Anbefalte innlegg

Gjest -single, 34-
Skrevet

Min kollega og overordnede i bedriften der vi jobber og jeg har utviklet svært god kjemi. Jeg merker at han liker meg, det er det ingen tvil om. Jeg vet mindre om hva slags inntrykk han har av meg og hvor godt han eventuelt tror at jeg liker ham..

Men saken er: hvordan skal jeg vite om han liker meg mer enn bare "du er så hyggelig, jeg trives med deg altså" og "Jeg vil gjerne bli mer kjent med deg utenfor jobb vi burde ta et glass vin og høre på litt musikk"-kjent med meg?

Det bør nevnes at ingen av oss er stormende frampå på det området og ingen tar initiativ.

Min intuisjon sier meg at han liker meg, men hvordan skal jeg finne ut av om han liker meg mer enn vanlig? Det skjer jo ikke noen ting :roll:

Vi bor riktig nok på bygda utenfor allfarvei og det finnes ikke noe uteliv her! Men hallo...er det mulig? I mellomtiden danser og kliner jeg med folk på fest, kurs og seminar, men shan jeg egentlgi liker er på jobb.

Ja da :roll::forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Jeg vil gjerne bli mer kjent med deg utenfor jobb vi burde ta et glass vin og høre på litt musikk"

Det høres ut som en bra start for meg.

Problemet med at "ingen tar initiativ" kan du jo gjøre noe med, på det punktet har du handlingsrom :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...