AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Del Skrevet 19. januar 2022 Har kjøpt meg en rekkehusleilighet og den har veldig kaldt gulv. Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe meg en varmepumpe, og har fått et ok tilbud på en pumpe som heter adelberg fra whiteaway / scousen. Men jeg finner INGEN erfaringer på nett om denne varmepumpen eller merket. Det er jo vanlig at folk skriver om sine erfaringer om disse pumpene, så synes det nesten er skummelt å kjøpe den. Så jeg ser etter andre pumper..Kansje noen har gode råd til meg? Jeg har ikke råd til noe mer enn de som koster opp til 10 000. Uansett ikke stor bolig jeg skal varme opp. Anonymkode: acdc6...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Del Skrevet 19. januar 2022 boligen er ca 69 kvm. og stua den står i ca 30. Anonymkode: acdc6...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Del Skrevet 19. januar 2022 Ville ha undersøkt hvor mye den støyer, både for din og naboene sin del. Anonymkode: 058b3...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Del Skrevet 19. januar 2022 https://www.whiteaway.no/hus-hage/varmeprodukt/varmepumpe/product/adelberg-vpa109/ Anonymkode: acdc6...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #5 Del Skrevet 19. januar 2022 Jeg kan ikke svare på det du spor om men når vi var ute etter varmepumpe så sa flere forhandlere at gulv modell gir følelse av varmekabler da den enkelt blåser varmluft rett over gulvet. Vegghengt modell blåser vel i høyden. Vi har vegghengt men til dobbel pris av det du er ute etter. Anonymkode: 49f07...724 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #6 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan ikke svare på det du spor om men når vi var ute etter varmepumpe så sa flere forhandlere at gulv modell gir følelse av varmekabler da den enkelt blåser varmluft rett over gulvet. Vegghengt modell blåser vel i høyden. Vi har vegghengt men til dobbel pris av det du er ute etter. Anonymkode: 49f07...724 Aha kanskje lurt å skaffe seg en gulvmodell da. Takk for tips ! Anonymkode: acdc6...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå