Gå til innhold

Skal på sextreff, men tørr ikke avlyse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 25 her. Jeg skal på sextreff på lørdag. Jeg kjenner han ikke en gang, men likevel så tørr jeg ikke avlyse. Det føles så feil å møte opp. Så jeg vurderer å slutte å svare han og håpe han tar hintet. Men vi har allerede planlagt når. Men ikke plass i detaljer. Så jeg kan jo bare ghoste han og blokkere. Er det innafor? 

Anonymkode: 495ca...8f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må avlyse og du må si fra.

• Liker 21
Skrevet

Bare skriv en mld om at du har ombestemt deg. Også blokkerer du når han har lest mld.

Anonymkode: e54fc...bd3

• Liker 6
Skrevet

Skriv melding at du ikke føler for dette, og blokker dersom han skulle prøve å shame deg til å møtes. 

Skjønner ikke greia med å ghoste og blokkere, dersom han oppfører seg normalt. 

Anonymkode: f6943...698

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jente 25 her. Jeg skal på sextreff på lørdag. Jeg kjenner han ikke en gang, men likevel så tørr jeg ikke avlyse. Det føles så feil å møte opp. Så jeg vurderer å slutte å svare han og håpe han tar hintet. Men vi har allerede planlagt når. Men ikke plass i detaljer. Så jeg kan jo bare ghoste han og blokkere. Er det innafor? 

Det er jo enda mer tragisk å ghoste. Herregud så kleint!! Voks opp! Du skriver til han at du ikke vil møtes likevel og ønsker han lykke til videre. Så når han har lest kan du blokkere han. 

Anonymkode: 79e10...bfa

• Liker 5
Skrevet

Ærlig talt, ta ansvar for deg selv. Avlys. Ikke kom tilbake her å si at du ble tvunget til sextreff.. Du sier du ikke vil dra, enkelt og greit. 

Anonymkode: 0d959...fa2

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ærlig talt, ta ansvar for deg selv. Avlys. Ikke kom tilbake her å si at du ble tvunget til sextreff.. Du sier du ikke vil dra, enkelt og greit. 

Anonymkode: 0d959...fa2

Oj! Jeg har da ikke sagt noe som helst om tvang. 

Skrevet (endret)

Du må tåle at noen blir skuffet. Det du ikke skal tåle er at noen presser deg, og du skal aldri gå over dine egne grenser. Du er ikke til her i verden for å please andre ukjente. 

Send melding om at dette ikke føles riktig.  En ordentlig person ville sagt; Jeg respekterer dine grenser, men er selvsagt skuffet. Hvis det ikke er svaret- så blokkerer du med en gang. Du har ikke noe ansvar for andre enn deg selv og dine ønsker og lyster. Her kjennes det ikke riktig, og da må du avlyse. Det er din kropp, og ditt liv og du er hovedpersonen som sitter i førersetet i ditt liv. Det handler om deg. 

Endret av Mooza
  • Liker 5
Skrevet
Mooza skrev (5 minutter siden):

Du må tåle at noen blir skuffet. Det du ikke skal tåle er at noen presser deg, og du skal aldri gå over dine egne grenser. Du er ikke til her i verden for å please andre ukjente. 

Send melding om at dette ikke føles riktig.  En ordentlig person ville sagt; Jeg respekterer dine grenser, men er selvsagt skuffet. Hvis det ikke er svaret- så blokkerer du med en gang. Du har ikke noe ansvar for andre enn deg selv og dine ønsker og lyster. Her kjennes det ikke riktig, og da må du avlyse. Det er din kropp, og ditt liv og du er hovedpersonen som sitter i førersetet i ditt liv. Det handler om deg. 

Signerer! Avlys, og du slipper å gå å gruble på det mer. Ikke verdt energien. 

Anonymkode: e24db...8ee

• Liker 2
Skrevet

Bare vær ærlig, skriv at det blir altfor grenseoverskridende å ha sex med en fremmed og at du ikke føler deg komfortabel med avtalen likevel.

Alle oppegående mennesker forstår dette og vil svare deg vennlig. Hvis han ikke gjør det, er han en grenseoverskridende idiot som ikke respekterer andre mennesker, og da er det virkelig bra at du ikke møter ham på sextreff.

Anonymkode: fbd70...fae

• Liker 3
Skrevet

Du må sende han en melding å avlyse, det er feigt å vare ghoste han. Jeg har vært hun som ble ghostet, og det er faktisk verre enn å bli avvist. Jeg har også vært hun som har gjennomført date/sextreff selv om det ikke føltes riktig, nettopp fordi jeg ikke turte å avlyse, og det føles helt jævlig etterpå. Var så klart ikke noe tvang i bildet, men jeg følte meg allikevel ganske så skitten og ekkel etterpå. 
Gjør det eneste riktige, både for deg selv og for han; avlys, si det ikke føles rett og la det være med det. 

Anonymkode: fba6d...5f2

• Liker 6
Skrevet

Du kan vel si du har endret mening. 

Det er ikke bra å utsette seg selv for noe så vågalt. 

Anonymkode: 5de20...9a6

Skrevet

Hvorfor gir dere så dårlige råd? Om det som ikke engang er problemet her. 

Problemet her er jo at hun ikke er lyst på et sextreff hun selv har arrangert. Er det virkelig fordi hun ikke har lyst eller er det fordi hun har kalde føtter? Får nerver? Angst? Usikkerhet? Det er jo i utgangspunktet ingen gode grunner for å avlyse så her kan vi jo heller prøve å hjelpe henne å komme over kneika istedet for å prøve og bistå henne i å avlyse som om det er en slags femcel girl power greie å «stå opp for seg selv å si nei til sex». 

Anonymkode: 0f559...426

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig lov å avlyse, det er uforpliktende og ingen binding på slike avtaler. Jeg hadde skrevet i dag at jeg må desverre avlyse treffet. Og vil du ikke treffe han i det heletatt, blokkerer du han etter du har fått svar. Det er kun en setning til han. Hva han skriver tilbake er irrelevant. Vet dere ikke hvem hverandre er? Da er det ingen problem.

Anonymkode: 2786a...a05

• Liker 1
Skrevet

Om det er for vanskelig å si rett ut at du har ombestemt deg så ta en hvit en og si noe har kommet i veien.

Å avtale sex med en jeg aldri hadde møtt hadde jeg som jente/kvinne aldri gjort. Alltid minst et møte først der det ikke er forventinger om sex.

Anonymkode: ff729...41b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Problemet her er jo at hun ikke er lyst på et sextreff hun selv har arrangert. Er det virkelig fordi hun ikke har lyst eller er det fordi hun har kalde føtter? Får nerver? Angst? Usikkerhet? Det er jo i utgangspunktet ingen gode grunner for å avlyse så her kan vi jo heller prøve å hjelpe henne å komme over kneika istedet for å prøve og bistå henne i å avlyse som om det er en slags femcel girl power greie å «stå opp for seg selv å si nei til sex». 

Det er ALLTID lov å ombestemme seg. Dette er ikke noe som skal diskuteres. 

Anonymkode: f162d...046

• Liker 11
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Et sextreff er ikke noe man behøver jobbe med seg selv for å tørre å gjennomføre altså. Har man ikke lyst, avlyser man. Ferdig. 

Anonymkode: 53d10...8ba

• Liker 9
Skrevet

Men herregud da kvinne. 

Verden går ikke under selv om du kansellerer treffet. 

Hei xx, etter å ha tenkt meg litt om så har jeg kommet frem til at jeg ikke ønsker å treffes på lørdag likevel. 

Og så skriver du om du ønsker å ha dialog med han eller ikke.. Kan hende at du om fjorten dager har endret mening for alt jeg vet

Anonymkode: b409a...7a7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men herregud da kvinne. 

Verden går ikke under selv om du kansellerer treffet. 

Hei xx, etter å ha tenkt meg litt om så har jeg kommet frem til at jeg ikke ønsker å treffes på lørdag likevel. 

Og så skriver du om du ønsker å ha dialog med han eller ikke.. Kan hende at du om fjorten dager har endret mening for alt jeg vet

Anonymkode: b409a...7a7

Dette. «Hei! Takk for (hvis det stemmer) fine samtaler. Jeg hadde opprinnelig lyst, men ser at det ikke er noe for meg likevel. Alt godt. TS.»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...