AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Tok keratinbehandling fra luxushair hjemme igår, men klarte ikke fullføre skikkelig ettersom produktet hadde så sterk lukt. Brukte munnbind, hansker og luftet ofte. Har etterpå fått veldig tung pust og hoste.. Skremmende! Noen andre som har opplevd lignende?? Tror jeg kontakter legekontoret når de åpner, sliter med å trekke pusten skikkelig…..! Anonymkode: 46623...354
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 https://www.healthline.com/health/what-are-the-side-effects-of-a-keratin-treatment#benefits Har ikke hørt om noen som har fått en sånn reaksjon, men det står at man kan få noen sånne bivirkninger i den artikkelen jeg linket til. Skumle greier😳 Hvordan går det med deg? Fikk du kontaktet legekontoret? Anonymkode: bb500...4f1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Tja, det gikk jo bra… Men, jeg lærte jo ikke av feilen. Tross munnbind og god lufting ligger jeg igjen tungpustet med metallsmak i munnen. Aldri mer Anonymkode: 46623...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå